1
Vraag
2
Reacties
JeroenB

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil mijn Vodafone loskoppelen van mijn ziggo account

Goedendag,

ik kom er met achter dat mijn Vodafone nog gekoppeld is aan het ziggo account van mijn ex-vriendin. Mijn huidige vriendin en ik hebben sinds vandaag Ziggo en nou kan ik de accounts niet koppelen. Kunnen jullie het account met mijn ex-vriendin loskoppelen zodat we de nieuwe kunnen koppelen?

hartelijke groet,

Jeroen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dat geval mag jij een nieuw My Vodafone account aanmaken met een e-mailadres wat nog niet gebruikt wordt.
Wat je ook kan doen is inloggen in Mijn Ziggo en dan via het account uitbreiden met My Vodafone door je nummer toe te voegen @JeroenB

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @JeroenB 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Oeps, nog een account hebben met je ex is niet echt handig. Gelukkig kunnen Vodafone medewerkers je hiermee helpen. Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen.
Je mag hiervoor @Louis een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens (en wel een privé bericht, NIET hier in deze topic plaatsen, het is een open community!):
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Hij kan je verder helpen met het loskoppelen van je gegevens.

JeroenB
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je! Ga ik doen...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @JeroenB,

Dankjewel voor het sturen van de gegevens! 
Ik heb gelijk het account losgekoppeld van My Vodafone.
Mevrouw mag een account aanmaken voor My Vodafone met een e-mailadres wat nog niet gebruikt wordt voor My Vodafone of Mijn Ziggo.

In Mijn Ziggo kun je eventueel de inlog en het wachtwoord wijzigen.

Groet,

Steven.

JeroenB
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Steven,

ik ben wellicht onduidelijk geweest; het Mijn Vodafone staat op mijn naam en die wil ik dus behouden. Het ziggo account staat op de naam van mijn ex en die moet losgekoppeld worden zodat ik mijn huidige ziggo account kan koppelen.

kun je het aanpassen? Excuus voor de verwarring...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dat geval mag jij een nieuw My Vodafone account aanmaken met een e-mailadres wat nog niet gebruikt wordt.
Wat je ook kan doen is inloggen in Mijn Ziggo en dan via het account uitbreiden met My Vodafone door je nummer toe te voegen @JeroenB

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic