1
Vraag
2
Reageer en help mee
Bosma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kom mijn voicemail niet in, ondanks dat ik mijn code juist intoets…

Sinds een tijdje kan ik niet meer in mijn voicemail, ik krijg maar twee keer de gelegenheid om een code in te voeren en deze wordt altijd als foutief gegeven. Daarna wordt hey contact verbroken, erg hinderlijk!

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bosma 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze je voicemail een keer willen resetten. Daarna kom het wel goed. Laat je hier nog even weten of dat is gelukt, bedankt! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Bosma, welkom op de community van Vodafone. Is het inmiddels gelukt om weer toegang te krijgen tot de voicemail? Zodra je 3x een foutieve code invoert wordt er een nieuwe code via de SMS verstuurd. Mocht dit niet werken dan kunnen we inderdaad de voicemail uit- en inschakelen voor je. Dit kun je eventueel zelf ook door te bellen met 12330 (uitschakelen) en 12331 (inschakelen).  Mocht dit niet werken, dan hoor ik het graag van je. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic