1
Vraag
2
Reacties
limbabneesje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet worden gebeld of sms ontvangen na overstap

Hallo, ik ben overgestapt naar Red Together, 2 nieuwe nummers en mijn nummer is overgenomen.  Gisteren is alles actief geworden, de nieuwe nummers werken perfect, maar met mijn nummer kan ik niet gebeld worden of sms ontvangen. Al tig keer aan telefoon gehangen met Vodafone, heb van alles gedaan wat ik in andere topics vond, maar niets werkt.  Vanaf december heb ik al heel vaak met Vodafone moeten bellen ivm problemen met dit abonnement, en ik had hoop dat alles naar behoren zou functioneren op het moment dat mijn nummer ook omgezet zou worden. Helaas dus. Ik heb inmiddels spijt dat ik uberhaupt de overstap heb gemaakt.  Ik heb nu meerdere mensen gesproken van de technische support maar verder dan het is een probleem komen we niet. Harde reset is gedaan door support, kaartjes in en uit, oude kaartje erin, nieuwe kaartje erin,  van netwerk geswitched, maar het probleem wordt hier niet mee opgelost. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @limbabneesje, welkom op de Vodafone Community!

Wat een ontzettend valse start op deze manier  Ik zie inderdaad dat je ook al meermaals contact hebt gehad met collega's hierover.

Mijn collega heeft er op dit moment een ticket voor aangemaakt en deze doorgezet naar de juiste afdeling. Daar is het op dit moment in behandeling. Je krijgt een SMS (ik zie in ieder geval een ander nummer staan) zodra daar een update van is.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @limbabneesje, welkom op de Vodafone Community!

Wat een ontzettend valse start op deze manier  Ik zie inderdaad dat je ook al meermaals contact hebt gehad met collega's hierover.

Mijn collega heeft er op dit moment een ticket voor aangemaakt en deze doorgezet naar de juiste afdeling. Daar is het op dit moment in behandeling. Je krijgt een SMS (ik zie in ieder geval een ander nummer staan) zodra daar een update van is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic