Hoi @Joke4
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Het kan zijn, maar dat weet ik niet zeker, dat je bij je instellingen van Vodafone, buitenland bellen, uit hebt gezet. Ik weet niet of je het zelf kan doen, of dat je werkgever dit moet doen. Je hebt het namelijk over collega's die het wel kunnen, dus nu weet ik niet of het een particulier abonnement is of een zakelijk abonnement. Maar als het particulier is dan log je in via My Vodafone en ga je naar Producten en dan kies je voor Toestel, im en diensten / Diensten blokkeren. Als je dan naar beneden gaat heb je de mogelijkheid om het volgende aan te vinken: Blokkeer uitgaande gesprekken, behalve naar nummers in het land waar ik ben OF Blokkeer uitgaande gesprekken, behalve naar Nederlandse nummers.
Mocht het alleen voor dit franse nummer zijn, en kan je wel andere buitenlandse nummers bellen, dan zal dit het probleem niet zijn en kan je het best even contact opnemen met de klantenservice. Deze mensen kunnen met je mee kijken wat het probleem is en waarschijnlijk ook oplossen. Gaat het om een zakelijk abonnement, dan moet je baas contact opnemen, want die is de beheerder van het contract 😉.