1
Vraag
2
Reacties
MrRonSwanson

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan niet inloggen op My Vodafone app en ook niet in Vodafone account/of samenvoegen met Ziggo

Beste Vodafone,

Gisteren (08-06-2021) zou mijn nieuwe abonnement in gaan bij Vodafone. Overgezet van KPN (met nummerbehoud). Het lijkt er op dat dit vanochtend ook daadwerkelijk is gedaan. Ik heb een eSIM en alles lijkt te werken.

 

Ik wil nu inloggen via de My Vodafone app op mijn telefoon maar krijg de melding 'er is iets mis gegaan'. Daarnaast, wanneer ik via mijn PC in mijn Vodafone account wil inloggen dan krijg ik de melding dat ik probeer in te loggen op mijn Ziggo account. Na het kiezen voor 'samenvoegen' verdwijnt de pop-up maar gebeurt er verder niets en ben ik alsnog niet ingelogd.

 

Ik hoor graag van jullie en alvast dank en groet!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MrRonSwanson
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ha Steven, het is inmiddels wél gelukt door via Mijn Ziggo het account te koppelen. Hierna werkte ook de My Vodafone app op mijn telefoon. Fijn dat het nu werkt, maar wel bijzonder dat het alleen via Mijn Ziggo kan.

Bekijk in context

5 Reacties 5
MrRonSwanson
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb inmiddels de volgende foutmelding, als dat helpt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Goedemorgen @MrRonSwanson,
Welkom op de community van Vodafone. Dat schiet niet op en is geen lekker begin!  Ik help je graag verder met het inloggen bij My Vodafone. Hiervoor heb ik wel nog een aantal gegevens nodig. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiel nummer.
- E-mailadres voor de uitnodiging voor een My Vodafone account.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @MrRonSwanson. Ik heb gelijk even de systemen erbij gepakt en zie dat je dit e-mailadres al gebruikt voor mijn Ziggo, Voor My Vodafone moet een ander e-mailadres gebruikt worden of in dit geval aangemaakt worden vanuit mijn Ziggo. Probeerde je het account aan te maken via de website (via mijn Ziggo) of via de app? Welke foutmelding kreeg je? En heb je al eens een andere browser geprobeerd? Heb je eventueel ook nog een ander e-mailadres? 

MrRonSwanson
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ha Steven, het is inmiddels wél gelukt door via Mijn Ziggo het account te koppelen. Hierna werkte ook de My Vodafone app op mijn telefoon. Fijn dat het nu werkt, maar wel bijzonder dat het alleen via Mijn Ziggo kan.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super, ik zie inderdaad dat het account live is. Ik heb een verzoek ingediend om het account wat eindigt op 7 te verwijderen. Hier ontvang je hierover ook een e-mail. Het account zal binnen een maand verwijderd worden @MrRonSwanson. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

 

Groet,
Steven

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic