1
Vraag
2
Reacties
Jeshter2000

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een Fold 5G

Maar heb geen 5G is er een mogelijkheid dat ik dat wel kan krijgen? 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jeshter2000 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het ligt eraan of je toestel voorkomt in de lijst van 5G toestellen die mogelijk zijn om te gebruiken bij Vodafone op 5G. Deze lijst kan je vinden op de volgende pagina:  https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/netwerk/5g  (Loop even de site af, daar kan je je toestel opzoeken)


En je moet wel een Red abonnement hebben. Als je een Smart abonnement hebt dan kan je alleen 5G gebruiken als je daarvoor een 5G abonnement bij afsluit. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jeshter2000 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het ligt eraan of je toestel voorkomt in de lijst van 5G toestellen die mogelijk zijn om te gebruiken bij Vodafone op 5G. Deze lijst kan je vinden op de volgende pagina:  https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/netwerk/5g  (Loop even de site af, daar kan je je toestel opzoeken)


En je moet wel een Red abonnement hebben. Als je een Smart abonnement hebt dan kan je alleen 5G gebruiken als je daarvoor een 5G abonnement bij afsluit. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Jeshter2000,
Welkom op de community van Vodafone. Dat is een hele duidelijke vraag! Ik zie gelukkig dat @Energieboy je al wat meer informatie heeft gegeven. Dank daarvoor! De Fold 5G is een toestel wat gebruik mag maken op ons netwerk van 5G. Dit kunnen we gelukkig al uitsluiten. Welk abonnement heb je? Heb je in je toestel onder de netwerkinstellingen het 5G netwerk geselecteerd? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic