Wel heel erg vreemd.
Mijn buren hebben ook ING en Vodafone en die hebben dit probleem niet. De een heeft een Android en de ander een iPhone. Gelukkig voor hun natuurlijk, maar vreemd is het wel. Je zou dus haast denken dat het toch aan de ING app ligt en niet aan de verbinding met Vodafone. Als alle andere app's wel naar behoren werken, dan zou deze het toch gewoon ook moeten doen.
Heel lastig en hoop dat jullie er een beetje uit gaan komen. Volgens Steven is er bij Vodafone op het netwerk geen probleem op dit moment. Ik kan alleen nog als advies geven om te proberen goed je account leeg te gooien met mobiel telefoon informatie, dat je kan doen online in je Mijn ING, en dan opnieuw installeren op je toestel en dan nog eens kijken. Of, maar dan moet je wel even tijd en geduld hebben, op een ander toestel uitproberen. Uiteraard wel op die van je partner of zo, want zomaar bij iemand anders installeren lijkt me ook niet echt slim/handig.
Best vervelend zeg 😞
Succes!