1
Vraag
2
Reageer en help mee
Corry Frissen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

ING App - Inloggen geeft foutmelding: geen verbinding met internet

  • Ik kan niet inloggen met 4g, mobiel netwerk, wel met wifi. Ik heb pas een nieuwe telefoon.
78 Reacties 78
Bptrv

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gedaan maar na een half uur aan de lijn wordt ik nu naar een servicepoint gestuurd omdat ze het niet weten.... Als ze het daar ook niet weten moet ik waarschijnlijk weer bellen zei ze....... Iets met een kastje en een muur

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je hun eens een bericht sturen via Facebook Messenger @Bptrv. Zij kunnen het escaleren voor je

 

Alex900

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De procedure die LindaRingalda aangeeft heb ik ook al geprobeerd, zonder succes.

Vanochtend eindelijk iemand bij ING gesproken die bekend was met de materie. Mijn gegevens zijn doorgestuurd naar de afdeling KIA., die voor een oplossing moeten zorgen.

Het noemen van de afdeling KIA als je belt met ING helpt!

 

ChristaB

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Probleem opgelost?
Net weer normaal kunnen inloggen op de ING app terwijl ik op het 4G netwerk zat. Er stond een update klaar in de ING app, dus dat is misschien de oplossing voor iedereen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te lezen dat het bij de meeste opgelost is! 

Bptrv

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Na de update van ING vanmorgen telefoon opnieuw opgestart en nu werkt het weer. Dat opnieuw opstarten is wel echt nodig

 

Gdv1979

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas nog geen update en zodoende nog steeds geen verbinding met 4/5g...

AstridV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ha Steven, ik heb sinds kort ook een Motorola en ervaar hetzelfde probleem met de ING app. Weet jij of er inmiddels een oplossing van ING is of dat het probleem bij Motorola ligt en ik daar moet zijn. Dank alvast

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @AstridV, je mag hiervoor bij ING zijn. Zij kunnen een onderzoek aanmaken. Ik raad sowieso aan om eerst de app te verwijderen en de koppeling met je telefoon ongedaan te maken. Daarna kun je de ING app en registratie opnieuw doen. 

Albert 1

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Dit probleem heb ik ook. In mijn toestel zitten twee simkaarten, beide van Vodafone, privé en werk. Simkaart privé kon niet verbinden met ING, simkaart werk wel.  Behalve ING kon ik ook de website van Van Bonsport niet openen. In Vodafone winkel simkaart privé vervangen en toe werkte alles weer. Met nadruk op werkte want 4 weken later weer hetzelfde probleem, maar nu op beide simkaarten. Het is wat kort door de bocht om naar ING te wijzen want Van Bonsport heeft hier niets mee te maken.  Oplossing heb ik nog niet gevonden.

Heb overigens wel een Motorola.

Bptrv

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mar inmiddels werkt het niet meer. Wederom alleen in te loggen bij ING via de WiFi.... Ik heb vorige keer al ervaren dat ze bij de ING niet bepaald bereid zijn om het van je aan te nemen

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Maar het is wel vreemd dat een ieder, die hier last van heeft, een Motorola toestel gebruikt. En ja, ook Vodafone. Aangezien Vodafone zegt niets te hebben aangepast, zou het aan een update van Motorola kunnen liggen of toch bij een update van de ING. Sommige mensen melden dat het probleem is opgelost als ze opnieuw aanmelden, dan ligt het waarschijnlijk toch niet aan Vodafone?! 

Waarom het na het wisselen van je simkaart het opeens wel deed, en daarna niet meer, is wel vreemd. Heb je al bij ING online gekeken of je simkaart nog hetzelfde is (als dit kan) en of het toestel nog wel goed gekoppeld is?

Albert 1

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Na het vervangen van simkaart wel via controle email en sms code telefoon opnieuw aangemeld. Dat ging allemaal probleemloos. Na 4 weken is het opeens niet meer mogelijk om in te loggen op mijn ING en de ING app te openen. Volgens mij werkt de app alleen als je ook op mijn ING kan inloggen via de website. Omdat ik ook dezelfde problemen heb bij het openen van de website www.vanbon-sport.nl heb ik het vermoeden dat het probleem zit in een beveiliging certificaat die door beide websites worden gehanteerd. Het lijkt erop dat Vodafone en/of Motorola iets met de simkaarten doet die het inloggen via dat beveiliging certificaat onmogelijk maakt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Albert 1, welkom op de Community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is! Zeker als je een site vaker bezoekt. Ik heb gelijk gecontroleerd of er problemen zijn met zowel de website van ING en de andere website. Beide webistes werken (ik ben geen klant van ING). Zoals je hierboven hebt gelezen, heeft ING problemen gehad in combinatie met hun app. Het beste kun je hiervoor bellen met de KIA afdeling. Wat je kunt proberen is eens een andere browser proberen of de cache en cookies eens te verwijderen. Laat je weten of het gelukt is? 

@Bptrv, vervelend om te lezen dat je weer problemen ervaart met hun app en dat ING dit niet wilt aannemen. Op welke manier had je het aangekaart? Je kunt dit aankaarten bij ING via de KIA afdeling of eventueel via Facebook Messenger. Hopelijk is het heel snel weer opgelost! 

LindaRingnalda

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Nou, het probleem was 4 weken verholpen, sta ik vanochtend in de appie, weer raak! 
Hang nu in de wacht bij de ING om dit aan te gaan kaarten. Ondertussen proberen de app opnieuw in te stellen, maar zelfs dat lukt niet zonder wifi, dus ik zie het somber in. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ojee @LindaRingnalda :(. Had eigenlijk gehoopt dat dit maar bij enkele personen zou gebeuren. Maar als ik het zo lees, ben ik bang dat het bijna bij iedereen mis gaat 😞 

LindaRingnalda

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Na het opnieuw verwijderen en installeren van het account, opnieuw opstarten van de telefoon, lijkt deze het weer te doen op 4g. Fingers crossed.. 
Bij de ING gaven ze overigens aan dat er door de afdeling KIA vanuit wordt gegaan dat dit probleem met de laatste update verholpen is. Mocht dit probleem nu weer opduiken bij mensen moet hier dus een nieuw incident van worden gemaakt bij KIA. 

Albert 1

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Nieuwste beveiligingsupdates van Motorola geïnstalleerd en probleem opgelost. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen @albert 
Enige tip die ik kan nog geven is dat bij de apn instellingen, de gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld moeten zijn. Bij beide moet staan vodafone (kleine letters). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic