Kleine toevoeging nog: Zorg ervoor dat bij de apn instellingen in het toestel, de gebruikersnaam en het wachtwoord is ingeuld. Hier mag bij beide staan: vodafone (kleine letters)
Inmiddels een kleine terugkoppeling van ING naar mij toe:
Hi Steven,
Ik heb zojuist geschakeld met onze afdeling KIA. Zij gaan dit issue ook delen binnen de verantwoordelijke vakgroep.
Vanuit KIA gingen ze er in eerste instantie vanuit dat er aan de kant van Vodafone iets was aangepast aangezien dit enkel voorkomt met klanten met de 4G/5G in combinatie met Vodafone. En dat er vanuit ING geen nieuwe releases voor de App waren gelanceerd tussen het probleem en oplossing in.
Wat nu wel opvalt is dat de meldingen die bij KIA binnen zijn gekomen bijna allemaal gaat om klanten met een Motorola-toestel. Herken jij deze trend ook? Het kan in dat geval namelijk ook het gevolg zijn van een update aan de kant van Motorola.
Verder is het altijd aan te raden om klanten naar onze afdeling KIA te verwijzen zodat wij de individuele incidenten kunnen registreren en dit ook nog nader kunnen uitzoeken van onze kant.
Dit mag aangekaart worden via +31)(0)20 22 888 88 (Mon-Fri 08:00-21:00, Sat 09:00-17:00). Je komt dan uit bij de KIA afdeling van ING.
Naam van de medwerker heb ik weggelaten ivm privacy van medewerker
Hebben jullie allemaal een Motorola?