1
Vraag
2
Reageer en help mee
Corry Frissen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

ING App - Inloggen geeft foutmelding: geen verbinding met internet

  • Ik kan niet inloggen met 4g, mobiel netwerk, wel met wifi. Ik heb pas een nieuwe telefoon.
78 Reacties 78
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top @gebouwhuis, ik ben benieuwd wat uit het incident komt vanuit hun! @Corry Frissen kun jij hiervoor ook contact opnemen met ING en het door hun laten onderzoeken? Hoe meer mensen dit aanmelden, hoe beter! 

LindaRingnalda

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb precies hetzelfde, erg vervelend. Heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, machtigingen gecheckt etc. Heb geen nieuwe telefoon, maar ben recent overgestapt naar Vodafone. Dit is voor mij wel echt een probleem, en hoor graag wat er uit komt bij de ing  of vodafone! 

Corry Frissen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Mijn bleek twee keer geregistreerd te staan. Dat heb ik gewijzigd, daarna nog mijn oude telefoon verwijderd en toen opnieuw opgestart. Toen werkte het weer.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Heel goed en fijn dat je deze info hier nog even deelt. Misschien ook wel iets voor de andere gebruikers. Bedankt!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @LindaRingnalda 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Misschien heb je nog iets aan de laatste tip van Corry. Kijk even of je daar nog iets mee kunt doen. En anders toch even contact opnemen met ING want het ligt waarschijnlijk niet aan Vodafone (omdat dit een app is die niet van Vodafone is). 

gebouwhuis

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

@LindaRingnalda ik zag dat ING mij gisteren probeerde te bellen. Na een poosje aandringen hebben ze vorige week een incident aangemaakt voor de afdeling KIA. Als ik het goed begrepen heb kunnen mensen die daar werken helpen bij problemen die alleen optreden in een specifieke situatie: combinatie van toestel, provider, operating system & ING App. Als zij met een oplossing komen zal ik dat hier delen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

@gebouwhuis 
Corry heeft al een oplossing gevonden, misschien helpt deze bij jou ook?
Mijn bleek twee keer geregistreerd te staan. Dat heb ik gewijzigd, daarna nog mijn oude telefoon verwijderd en toen opnieuw opgestart. Toen werkte het weer.

gebouwhuis

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

@Energieboy helaas. Alle gangbare oplossingen heb ik al geprobeerd. Tot op heden zonder succes.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Jammer 😞
Dan maar even afwachten wat ING gaat melden. Ben er ook heel erg benieuwd naar. 

gebouwhuis

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Guess what: vanavond rond 19h nog eens geprobeerd om met 4G aan te melden, ging als een zonnetje. Probleem dus opgelost c.q. verdwenen. Ik wacht nog even de reactie van ING af. Blijkbaar hadden ze goed goed nieuws toen ze vrijdag belden. Hoe dan ook: blij dat het weer werkt zoals het zou moeten werken.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh, geweldig 🙂

Laten we hopen dat het goed blijft gaan, vast wel. Bedankt voor het melden 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen en dankjewel voor de terugkoppeling! 

LindaRingnalda

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Bedankt voor het delen! Helaas heeft dit voor mij niet geholpen

LindaRingnalda

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Wat fijn dat het werkt! 
Bij mij werkt het helaas nog niet. Heb je de ing nog kunnen spreken? 

Alex900

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
  1. Hallo! Ik heb precies hetzelfde probleem. ING verwijst in mijn geval ook naar Vodafone. Ik heb nog gewezen op de omstandigheid dat alle andere apps en URL’s gewoon werken, maar dat maakte geen indruk bij  ING.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Alex900 en @LindaRingnalda 
Welkom op de community van Vodafone. Helaas speelt dit issue voor sommige nog. Het enige wat ik kan adviseren is om toch te schakelen met ING. Wij hebben op dit moment van typen, geen problemen met ons netwerk. ING is de enige die problemen heeft met hun app en ons netwerk. Het is aan ING om dit op te lossen omdat wij geen aanpassingen kunnen doen in hun app betreft ons netwerk. 

gebouwhuis

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

ING heeft geen contact meer opgenomen, maar blijkbaar wel iets gedaan: App werkt weer naar behoren, zowel op 4G als via WiFi. In eerste instantie hield men bij ING ook bij mij de boot af, maar na enig aandringen is er uiteindelijk een incident aangemaakt voor hun afdeling KIA. Succes!

Gdv1979

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb geen verbinding met de ING app met zowel 5g als 4g en alleen bij WiFi ondervind ik deze problemen niet. De klantenservice van ING wijst naar Vodafone.. las hier boven al dat Vodafone naar ING wijst.. ofwel kastje muur verhaal en de klant voorlopig de dupe. Ik hoop dat het probleem snel kan worden opgelost. Dit is gewoon heel vervelend!

Gdv1979

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overigens vrij nieuwe 5g telefoon en alles geüpdate. Tevens opnieuw geïnstalleerd enz enz 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Wel heel erg vreemd.
Mijn buren hebben ook ING en Vodafone en die hebben dit probleem niet. De een heeft een Android en de ander een iPhone. Gelukkig voor hun natuurlijk, maar vreemd is het wel. Je zou dus haast denken dat het toch aan de ING app ligt en niet aan de verbinding met Vodafone. Als alle andere app's wel naar behoren werken, dan zou deze het toch gewoon ook moeten doen.

Heel lastig en hoop dat jullie er een beetje uit gaan komen. Volgens Steven is er bij Vodafone op het netwerk geen probleem op dit moment. Ik kan alleen nog als advies geven om te proberen goed je account leeg te gooien met mobiel telefoon informatie, dat je kan doen online in je Mijn ING, en dan opnieuw installeren op je toestel en dan nog eens kijken. Of, maar dan moet je wel even tijd en geduld hebben, op een ander toestel uitproberen. Uiteraard wel op die van je partner of zo, want zomaar bij iemand anders installeren lijkt me ook niet echt slim/handig. 

Best vervelend zeg 😞
Succes!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic