Precies wat Steven zegt, welk toestel heeft de ING geregistreerd staan? Ik ben even naar mijn buren geweest, die hebben namelijk ING en Vodafone, maar die ervaren geen enkel probleem met de ING app en 4G via Vodafone. Staat misschien 4G toegang voor de app uit? Je kan via een iPhone ook bij de instellingen aangeven of een app wel, of niet, 4G mag/kan gebruiken. Dit kan je controleren onder Instellingen, Mobiel Netwerk en dan naar beneden scrollen.
Het is echt belangrijk om via Mijn ING je toestel te verwijderen, dan je app te verwijderen, opnieuw te installeren (en gebruik dan aub 4G hiervoor en NIET via Wifi). Daarna je ING app opnieuw aanmelden bij ING Bank, en dit ook doen via 4G en NIET via Wifi. Dan zou het toch moeten werken en als het niet werkt dan is er toch iets mis bij ING want je andere apps doen het wel via 4G.
Oh ja, ik neem aan dat het niet zo is, maar ik wil het toch even benoemen. Als je een beta versie hebt van een update (zoals iPhone dat nu heeft, een iOS 15 beta versie), die kan ook problemen veroorzaken en is niet aan te raden om dit dan te doen!