1
Vraag
2
Reacties
Zeeuwtje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hotspot galaxy S10 geen internet

Ik heb een galaxy S10 en mijn als ik mijn hotspot aanzet heeft mij Ipad wel WiFi maar geen internet. Ik heb de apn instellingen al gecheckt en volgens mij zijn die oke. Help?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Er zijn ook een aantal instellingen die de werking kunnen blokkeren. Zoals de batterijbesparing. Ik heb deze pagina gevonden met mogelijke oorzaken: https://android.imyfone.com/android-issues/samsung-hotspot-not-working/  Check de tips daar vooral ook eventjes. We horen graag of het lukt of niet! 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Zeeuwtje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik ben geen Android gebruiker dus echt helpen kan ik je niet maar wil het wel proberen. Je iPad maakt dan toch wel verbinding met je Galaxy S10 Wifi? Dus niet de Wifi van je thuis modem?! Op deze site kan je veel terug vinden over het instellen van je hotspot op een samsung toestel. Misschien helpt je dit verder?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Zeeuwtje
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Laat ons vooral weten of het met de door @Energieboy gestuurde pagina opgelost is. Zo niet, dan ben ik ook wel nieuwsgierig of je de mogelijkheid hebt om een ander apparaat te testen welke verbinding kan maken met je hotspot. 

Zeeuwtje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas is het niet gelukt met de aanwijzingen van @Energieboy. Ik heb ook geprobeerd om andere apparaten aan te sluiten en ook deze hebben geen internet op mijn hotspot

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Vreemd dat dit niet goed gaat, @Zeeuwtje. Ik weet ook niet gelijk wat hier aan de hand kan zijn. Wellicht is dit een overbodige vraag maar je telefoon maakt zelf wel gewoon goed verbinding? Je kunt de telefoon zelf wel gebruiken voor internetdiensten? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Er zijn ook een aantal instellingen die de werking kunnen blokkeren. Zoals de batterijbesparing. Ik heb deze pagina gevonden met mogelijke oorzaken: https://android.imyfone.com/android-issues/samsung-hotspot-not-working/  Check de tips daar vooral ook eventjes. We horen graag of het lukt of niet! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic