1
Vraag
2
Reacties
Tubeman72

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe wijzig ik de datum van mijn automatische incasso?

Ik zou graag de incassodatum van mijn contract willen aanpassen, kan dat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1608Posts
  • 467Oplossingen
  • 590Likes

@Tubeman72 Bedankt voor jouw privébericht. Bij deze heb ik de datum van de automatische incasso voor je aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de facturen daarna zal de incasso rond de 28e van de maand plaatsvinden. Houd er rekening mee dat de indicatie altijd rond een bepaalde datum is, dit vanwege weekenden en feestdagen. Het kan dus voorkomen dat de incasso soms  1/2 dagen eerder of later is. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10754Posts
  • 3331Oplossingen
  • 2614Likes

Hoi @Tubeman72 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Aangezien er niemand van Vodafone in het weekend aanwezig is zal ik hierop kort antwoord geven: 
Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community omdat het nu weekend is. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1608Posts
  • 467Oplossingen
  • 590Likes

Hi @Tubeman72, welkom hier!

Ik help je graag bij het aanpassen van de datum voor de automatische incasso. Zoals @Energieboy al aangeeft heb ik hiervoor wat aanvullende informatie van je nodig. Stuur je mij deze informatie toe in een privébericht? Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1608Posts
  • 467Oplossingen
  • 590Likes

@Tubeman72 Bedankt voor jouw privébericht. Bij deze heb ik de datum van de automatische incasso voor je aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de facturen daarna zal de incasso rond de 28e van de maand plaatsvinden. Houd er rekening mee dat de indicatie altijd rond een bepaalde datum is, dit vanwege weekenden en feestdagen. Het kan dus voorkomen dat de incasso soms  1/2 dagen eerder of later is. 

Dinsco

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zou graag mijn afschrijfdatum willen wijzigen naar de 28e

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1608Posts
  • 467Oplossingen
  • 590Likes

Welkom hier @Dinsco 
Ook voor jou kan ik dit regelen. Stuur je mij een privébericht met de benodigde informatie?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic