1
Vraag
2
Reacties
QWRsb2Yg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe vind ik mijn eigen telefoonnummer bij prepaid Vodafone?

Ik wil mijn prepaidkaart opwaarderen, maar bellen is al geblokkeerd. Ik kan mijn telefoonnummer dus niet vinden door een andere telefoon te bellen. Hoe kom ik er dan achter? Ik heb het nummer nodig om op te kunnen waarderen.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
@QWRsb2Yg

Toets, alsof je een telefoonnummer wilt bellen, het volgende in:

* # 1 0 0 # {zend}

Na enkele seconden zie je je eigen telefoonnummer dan verschijnen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
@QWRsb2Yg

Toets, alsof je een telefoonnummer wilt bellen, het volgende in:

* # 1 0 0 # {zend}

Na enkele seconden zie je je eigen telefoonnummer dan verschijnen.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Als je in een Vodafone of BelCompany winkel een opwaardeerbon haalt, heb je niet eens je telefoonnummer nodig.

Toets op je telefoon *102*opwaardeercode# en de 'zend'toets in en je opwaardering is klaar.
wasta

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toets *#61# (zend)
Of je krijgt meteen een nummer, dan zijn de laatste 10 cijfers je telefoonnummer.
Of je krijgt de optie ""ga naar telefoonnummer"" klik deze optie aan om je nummer in beeld te krijgen.

In uitzonderlijke gevallen, krijg je amper de tijd om je nummer te noteren.
Een foto nemen van het beeldscherm is de makkelijkste oplossing, anders zal je 7 of 8 maal *#61# (zend) moeten intoetsen, Je nummer kan slechts 2 seconden in beeld komen, net genoeg om 2 cijfers te noteren. Daarom is een foto nemen wel zo handig.

De gegeven oplossingen van 100 en 102 werken bij mij niet, vandaar mijn aanvulling
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
wasta , ik neem aan dat je ook Vodafone hebt? *#61# wordt bij ons gebruikt om de status op te vragen van een indirect doorschakeling bij geen gehoor. Het telefoonnummer wat je dan ziet kan dus ook het nummer zijn waar de doorschakeling naar is geactiveerd. Bellen naar *#100# zou normaal wel moeten werken, het is inderdaad vreemd dat dit in jouw geval niet werkt.
hvanswoll37

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
@Marc
Laat ik je uit de droom helpen. Ik ben in het buitenland, Curacao, mijn provider aldaar is Digicel. Omdat ik benieuwd ben of de USSD-code *#100# daadwerkelijk werkt toets ik die in. Antwoord: "Unknown application". Dus zo algemeen betrouwbaar c.q. universeel toepasbaar is die code kennelijk ook weer niet.
Vriendelijke groet.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
hvanswoll37 , de code *#100# is voor Vodafone klanten om hun mobiele nummer op te vragen. Het kan zijn dat dit bij een andere, buitenlandse provider inderdaad niet werkt. Welk nummer je bij Digicel in Curaçao zou moeten gebruiken kunnen wij niet inzien. Ik raad je aan daarvoor contact op te nemen met Digicel.
hvanswoll37

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
All right. Gaan we doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic