1
Vraag
2
Reacties
Rob Ravesteijn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik de melding 'goodbye' oplossen bij het inschakelen van Voicemail?

Hi,

 

Op mijn toestel wat eindigt met nummer 403 krijg ik alleen maar de boodschap "Goodbye" te horen als ik m'n voicemail wil activeren. Personen die mij bellen worden er gewoon uitgegooid zonde bericht.

 

Graag uw hulp en alvast bedankt,

 

RR

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3569Posts
  • 1086Oplossingen
  • 1178Likes

Hi @Rob Ravesteijn, goedemorgen!

Oh wat onhandig dat je de voicemail niet kan instellen. De foutmelding die je krijgt te horen zien we normaliter alleen terug als de voicemail staat uitgeschakeld. Bij jou staat de voicemail in het achterliggende systeem voor het betreffende nummer wel ingeschakeld. Ik heb zojuist voor het nummer eindigend op 403 de voicemail eens uitgeschakeld en opnieuw ingeschakeld. Wil je dit toestel eens helemaal opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt om de voicemail in te stellen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3569Posts
  • 1086Oplossingen
  • 1178Likes

Hi @Rob Ravesteijn, goedemorgen!

Oh wat onhandig dat je de voicemail niet kan instellen. De foutmelding die je krijgt te horen zien we normaliter alleen terug als de voicemail staat uitgeschakeld. Bij jou staat de voicemail in het achterliggende systeem voor het betreffende nummer wel ingeschakeld. Ik heb zojuist voor het nummer eindigend op 403 de voicemail eens uitgeschakeld en opnieuw ingeschakeld. Wil je dit toestel eens helemaal opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt om de voicemail in te stellen.

Rob Ravesteijn
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goeiemorgen Cecilia,

 

Het werkt! Ontzettend bedankt voor je snelle hulp en ondersteuning.

 

Groeten, Rob

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic