1
Vraag
2
Reageer en help mee
jordym08

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik My Vodafone koppelen met Ziggo ?

Ik heb geprobeerd mijn account te koppelen aan mijn ziggo maar ik krijg een melding dat dit niet lukt of dat er niks gevonden kan worden.

Mijn ziggo klantnummer is 16*****

Graag hulp

**Bericht aangepast door moderator wegens privacy**

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 14Oplossingen
  • 22Likes

Hey goedemorgen @jordym08 

Allereerst welkom hier op de Community 🙂 Goed dat je ons om advies vraagt bij het aanmaken van je accounts.

Om het mogelijk te maken dat je beide accounts kan koppelen aan 1 accountnaam, moeten we het achterliggende account verwijderen.

Klopt het dat je het account wil aanmaken met het e-mailadres dat begint met jordy? Dan kunnen wij het Ziggo account dat gekoppeld is aan floris verwijderen.

Zodra dat is geregeld kun je in MyVodafone inloggen met jordy, kiezen voor account - account uitbreiden - Ziggo toevoegen.

Graag je bevestiging 🙂

jordym08
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het ziggo account van Floris overgenomen. Dus idealiter wil ik dit account wel gekoppeld blijven houden.

Klopt het dan dat ik bij Ziggo moet zijn om het account van Floris op mijn naam te laten zetten?

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 61Posts
  • 20Oplossingen
  • 12Likes

Ja maar dat kan wel! Alleen moet ik dan die van Floris verwijderen zodat jij een eigen account kan aanmaken en die kan koppelen met Vodafone. Want nu zijn het zijn gegevens die er nog in staan. 

Je kan dan via Vodafone het account uitbreiden naar Ziggo. Dit doe je via MyVodafone als volgt: 

• Log in op My Vodafone
  • Klik rechtsboven op je Accountnaam
  • Klik op Mijn account aanpassen
  • Klik op Producten in je account beheren
  • Klik op + Ziggo Toevoegen
  • Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
  • Nu is er een check:of er al een account met Ziggo producten op dit adres bestaat
    • Zo niet, dan voegen we Ziggo toe aan je account
    • Zo wel, dan adviseren we je om samen te voegen of contact met ons op te nemen

Gebruik je de VodafoneZiggo app? Dan gaat het op deze manier:

1. Log in op de app
  2. Tik linksboven op je initialen
  3. Tik op Account wisselen of beheren en druk op Beheer accounts
  4. Druk op Account toevoegen
  5. Maak een keuze:
    • Ziggo account toevoegen
    • Vodafone account toevoegen
    • Vodafone én Ziggo account toevoegen
  6. Maak een keuze:
    • Account samenvoegen
    • Accounts gescheiden houden
  7. Maak een keuze:
    • Ik heb al een Ziggo account
    • Ik heb nog geen Ziggo account
  8. Druk op Ik ben er klaar voor.
  9. Vul je Ziggo klantnummer en postcode in
  10. Je Ziggo contract is toegevoegd. Druk nu op Naar Mijn Ziggo om af te ronden
  11. Je krijgt een e-mail waarmee we het koppelen bevestigen

Laat je me weten als ik het account moet verwijderen zodat je een eigen inlog kan aanmaken?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic