Hi @ywischhoff, een hele goedemorgen!
Het is zeker mogelijk om My Vodafone en Mijn Ziggo te ontkoppelen. Bij deze heb ik het account voor je ontkoppelt. Zoals verzocht is het gewenste e-mailadres nog steeds in gebruik voor My Vodafone. Voor Mijn Ziggo kan je, indien gewenst, een nieuw account registeren met een ander e-mailadres op deze pagina. Zo onstaan er weer twee afzonderlijke accounts.
Voor de meelezers. Het is tegenwoordig ook mogelijk om zelf het account te ontkoppelen vanuit Mijn Ziggo/My Vodafone. Dit kan op de volgende wijze:
- Log in
- Klik rechtsboven op je Accountnaam
- Klik op Mijn account
- Klik op Producten in je account beheren
- Klik op het - teken naast het product dat je wil loskoppelen
- Ook oude producten die nog actief zijn kunnen losgekoppeld worden
Belangrijk:
* Losgekoppelde producten worden niet opgezegd. Ze zijn alleen niet meer zichtbaar in het account.
* Loskoppelen van producten kan alleen in via My Vodafone of Mijn Ziggo (browser) en niet via de app.