1
Vraag
2
Reacties
ywischhoff

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik My Vodafone en Mijn Ziggo ontkoppelen?

Graag mijn accounts van Vodafone en Ziggo ontkoppelen. Ik wil voor Vodafone het account ****@ziggo.nl houden.

**E-mailadres verwijderd door moderator wegens privacy**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Hi @ywischhoff, een hele goedemorgen!

Het is zeker mogelijk om My Vodafone en Mijn Ziggo te ontkoppelen. Bij deze heb ik het account voor je ontkoppelt. Zoals verzocht is het gewenste e-mailadres nog steeds in gebruik voor My Vodafone. Voor Mijn Ziggo kan je, indien gewenst, een nieuw account registeren met een ander e-mailadres op deze pagina. Zo onstaan er weer twee afzonderlijke accounts. 

Voor de meelezers. Het is tegenwoordig ook mogelijk om zelf het account te ontkoppelen vanuit Mijn Ziggo/My Vodafone. Dit kan op de volgende wijze: 

  1. Log in
  2. Klik rechtsboven op je Accountnaam
  3. Klik op Mijn account
  4. Klik op Producten in je account beheren
  5. Klik op het - teken naast het product dat je wil loskoppelen
    • Ook oude producten die nog actief zijn kunnen losgekoppeld worden

Belangrijk:
* Losgekoppelde producten worden niet opgezegd. Ze zijn alleen niet meer zichtbaar in het account. 
* Loskoppelen van producten kan alleen in via My Vodafone of Mijn Ziggo (browser) en niet via de app.
 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Hi @ywischhoff, een hele goedemorgen!

Het is zeker mogelijk om My Vodafone en Mijn Ziggo te ontkoppelen. Bij deze heb ik het account voor je ontkoppelt. Zoals verzocht is het gewenste e-mailadres nog steeds in gebruik voor My Vodafone. Voor Mijn Ziggo kan je, indien gewenst, een nieuw account registeren met een ander e-mailadres op deze pagina. Zo onstaan er weer twee afzonderlijke accounts. 

Voor de meelezers. Het is tegenwoordig ook mogelijk om zelf het account te ontkoppelen vanuit Mijn Ziggo/My Vodafone. Dit kan op de volgende wijze: 

  1. Log in
  2. Klik rechtsboven op je Accountnaam
  3. Klik op Mijn account
  4. Klik op Producten in je account beheren
  5. Klik op het - teken naast het product dat je wil loskoppelen
    • Ook oude producten die nog actief zijn kunnen losgekoppeld worden

Belangrijk:
* Losgekoppelde producten worden niet opgezegd. Ze zijn alleen niet meer zichtbaar in het account. 
* Loskoppelen van producten kan alleen in via My Vodafone of Mijn Ziggo (browser) en niet via de app.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic