1
Vraag
2
Reacties
AlexN

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik My Vodafone en Mijn Ziggo loskoppelen?

Beste lezer, 

Eindige tijd geleden heb ik Ziggo toegevoegd aan My Vodafone. Dit was achteraf toch niet het beste idee en wil dit graag terug draaien. Ik begreep dat ik dit via een bericht moet aanvragen. 

Alvast bedankt en hoor het graag. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 47Posts
  • 9Oplossingen
  • 24Likes

Hi @AlexN natuurlijk kan dat, al ben ik dan wel enorm benieuwd naar waarom dit niet een goede reden is om samen te voegen. Ik heb genoeg redenen om het wél te doen 😉 en heb nog niet echt nadelen gevonden. Kun je het me laten weten? 

(stiekem kan je het zelf doen 🙃 namelijk via je accountpagina kun je die aanpassen) 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 47Posts
  • 9Oplossingen
  • 24Likes

Hi @AlexN natuurlijk kan dat, al ben ik dan wel enorm benieuwd naar waarom dit niet een goede reden is om samen te voegen. Ik heb genoeg redenen om het wél te doen 😉 en heb nog niet echt nadelen gevonden. Kun je het me laten weten? 

(stiekem kan je het zelf doen 🙃 namelijk via je accountpagina kun je die aanpassen) 

AlexN
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de oplossing. Zelf vond ik het niet overzichtelijk en het werd ook aan mijn 06-nummer gekoppeld. Dit zit ‘in elkaar verweven’ bij My Vodafone. 

Misschien is het ook omdat ik het los van elkaar gewend ben. 😄

Ik zie nu ook dat de losse app van Ziggo niet meer bestaat. ☹️

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 47Posts
  • 9Oplossingen
  • 24Likes

Heel graag gedaan @AlexN met 2 losse apps was ook met 2 accounts het niet altijd een pretje omdat er dan staat e-mailadres/gebruikersnaam bij inloggen. Zo kwam er vaak verwarring aan de Ziggo kant bij het inloggen met oudere accounts waar een eigen gekozen gebruikersnaam was. Zo lang je zelf maar weet om welk account het gaat en geen inlogprobleem kent 😉 Dan hoor je mij niet klagen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic