1
Vraag
2
Reageer en help mee
Rachellecml

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik My Vodafone en Mijn Ziggo loskoppelen van elkaar?

Hoe kan ik Vodafone en ziggo loskoppelen van elkaar? 

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12421Posts
  • 3588Oplossingen
  • 3252Likes

Ja hoor @Rachellecml, dit kan. Iemand van Vodafone zal je helpen. Lees ondertussen onderstaande balk en vul je informatie aan. Bedankt!

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 33Posts
  • 16Oplossingen
  • 6Likes

Hallo @Rachellecml , welkom op onze Community. Natuurlijk help ik je graag bij het loskoppelen van je My Vodafone- en Mijn Ziggo account. Fijn dat je hierover onze hulp hebt ingeroepen.

Nou ben ik een beetje enthousiast geweest op maandagochtend en ik heb je beide registraties (tijdelijk) verwijderd in plaats van los gekoppeld. Wees gerust, al je gegevens zijn straks weer inzichtelijk.

Nieuw My Vodafone account aanmaken:

Je kunt een nieuw My Vodafone account aanmaken via: https://www.vodafone.nl/account/registreren/nummer-opgeven .

Nieuw Mijn Ziggo account aanmaken:
Heb je die stappen afgerond? Dan kun je via: https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract een nieuw Mijn Ziggo account aanmaken.

Let erop dat je bij 1 van de 2 accounts een andere gebruikersnaam kiest, zodat de beide accounts niet gekoppeld worden. Mocht je aanvullende vragen hebben, laat het gerust weten.

Rachellecml
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen, 

Bedankt! Volgens mij is het gelukt.

Kan ik nu weer met beide inloggen, zodat ik ziggo en Vodafone apart zie in de app? Of worden ze dan weer samengevoegd?

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 33Posts
  • 16Oplossingen
  • 6Likes

Fijn dat het is gelukt met het aanmaken van de nieuwe losse accounts, @Rachellecml . Je kunt inderdaad met beide losse accounts inloggen in onze Vodafone & Ziggo app en dan schakelen tussen de beide accounts in onze app zonder deze samen te voegen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic