Hallo @Rachellecml , welkom op onze Community. Natuurlijk help ik je graag bij het loskoppelen van je My Vodafone- en Mijn Ziggo account. Fijn dat je hierover onze hulp hebt ingeroepen.
Nou ben ik een beetje enthousiast geweest op maandagochtend en ik heb je beide registraties (tijdelijk) verwijderd in plaats van los gekoppeld. Wees gerust, al je gegevens zijn straks weer inzichtelijk.
Nieuw My Vodafone account aanmaken:
Je kunt een nieuw My Vodafone account aanmaken via: https://www.vodafone.nl/account/registreren/nummer-opgeven .
Nieuw Mijn Ziggo account aanmaken:
Heb je die stappen afgerond? Dan kun je via: https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract een nieuw Mijn Ziggo account aanmaken.
Let erop dat je bij 1 van de 2 accounts een andere gebruikersnaam kiest, zodat de beide accounts niet gekoppeld worden. Mocht je aanvullende vragen hebben, laat het gerust weten.