1
Vraag
2
Reacties
Thatsme

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe bestel ik een ander formaat SIM-kaart?

Hoi,

Ik ben toe aan een nieuwe telefoon. Nu zit ik met een klein probleem. De telefoon die ik nu heb daar moet een Micro sim in, maar in de nieuwe telefoon een nano sim en ik heb een sim only abbo. Hoe kan ik dit oplossen?

Groetjes Maureen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Hoi Thatsme
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is niet zo’n probleem hoor. Je kan gewoon een nieuwe SIMkaart aanvragen:

Optie 1: Haal een nieuwe simkaart in een Vodafone winkel. Je krijgt hierbij de simkaart direct geactiveerd mee en de medewerker in de winkel kan je ook helpen met het overzetten van je telefoonnummers. Je loopt al bellend de winkel uit! (Neem wel je ID bewijs mee)

Optie 2: Bestel een nieuwe simkaart via My Vodafone: Bestellen via My Vodafone

Optie 3: Je kunt ook een nieuwe simkaart bestellen bij een medewerker van onze klantenservice.

Als je bestelt, krijg je de simkaart binnen 5 werkdagen thuis gestuurd. De simkaart is uit veiligheidsoverwegingen niet geactiveerd. Je kunt deze zelf online activeren via je My Vodafone account of via www.vodafone.nl/simkaart

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Hoi Thatsme
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is niet zo’n probleem hoor. Je kan gewoon een nieuwe SIMkaart aanvragen:

Optie 1: Haal een nieuwe simkaart in een Vodafone winkel. Je krijgt hierbij de simkaart direct geactiveerd mee en de medewerker in de winkel kan je ook helpen met het overzetten van je telefoonnummers. Je loopt al bellend de winkel uit! (Neem wel je ID bewijs mee)

Optie 2: Bestel een nieuwe simkaart via My Vodafone: Bestellen via My Vodafone

Optie 3: Je kunt ook een nieuwe simkaart bestellen bij een medewerker van onze klantenservice.

Als je bestelt, krijg je de simkaart binnen 5 werkdagen thuis gestuurd. De simkaart is uit veiligheidsoverwegingen niet geactiveerd. Je kunt deze zelf online activeren via je My Vodafone account of via www.vodafone.nl/simkaart
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels de simkaart besteld Thatsme of ben je een simkaart op gaan halen in de winkel?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic