1
Vraag
2
Reacties
TJ23

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is vrijdag, 15 oktober, 08:30 uur ... en ik kan nog steeds niet bellen of gebeld worden.

Het is vrijdag, 15 oktober, 08:30 uur ... en ik kan nog steeds niet bellen of gebeld worden.

Waarom schrijft Vodafone dat de storing is opgelost???

Meer dan 12 uur al geen contact met mijn klanten ... wat een schadepost!

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3598Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1184Likes

Hi @TJ23
 

Knap irritant dat je nog steeds niet kan bellen of gebeld worden. De storing van gisteren is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de vliegtuigstand aan en uit te zetten.
 

Werkt het dan nog steeds niet? Voer dan een netwerkwissel uit: 

  • Kies in je telefoon handmatig een ander netwerk en klik hierop, het maakt niet uit welk netwerk als het maar niet Vodafone is.
  • Wacht even tot je de melding krijgt dat verbinden met dit netwerk niet mogelijk is en switch dan weer terug naar het Vodafone netwerk.
  • Zet voor de zekerheid hierna ook je toestel weer even uit en aan.

Heb je hierna nog steeds problemen met bellen, gebeld worden of sms'en? Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen of te chatten! We helpen je dan individueel verder en gaan opzoek naar de oplossing. 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3598Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1184Likes

Ah, dat klinkt niet goed @TJ23. Heb je nog contact gehad met mijn collega's van de klantenservice hierover? Zo niet, dan raad ik je aan om even te chatten of te bellen zodat er direct van A tot Z met je mee kan worden gekeken. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3598Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1184Likes

Hi @TJ23
 

Knap irritant dat je nog steeds niet kan bellen of gebeld worden. De storing van gisteren is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de vliegtuigstand aan en uit te zetten.
 

Werkt het dan nog steeds niet? Voer dan een netwerkwissel uit: 

  • Kies in je telefoon handmatig een ander netwerk en klik hierop, het maakt niet uit welk netwerk als het maar niet Vodafone is.
  • Wacht even tot je de melding krijgt dat verbinden met dit netwerk niet mogelijk is en switch dan weer terug naar het Vodafone netwerk.
  • Zet voor de zekerheid hierna ook je toestel weer even uit en aan.

Heb je hierna nog steeds problemen met bellen, gebeld worden of sms'en? Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen of te chatten! We helpen je dan individueel verder en gaan opzoek naar de oplossing. 

TJ23
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Handmatig geprobeerd om andere netwerken te kiezen:  ''uw sim-kaart staat verbinding met dit netwerk niet toe''.  Daarna weer ingesteld op Vodafone. De telefoon (wederom) uit/aan gezet. Resultaat : bij alle nummers die ik bel krijg ik te horen dat deze geblokkeerd zijn (in tegenstelling tot gisteren toen ik telkens dit bericht kreeg : ''oproepblokkering is ingeschakeld '' , terwijl dit niet zo was).

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3598Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1184Likes

Ah, dat klinkt niet goed @TJ23. Heb je nog contact gehad met mijn collega's van de klantenservice hierover? Zo niet, dan raad ik je aan om even te chatten of te bellen zodat er direct van A tot Z met je mee kan worden gekeken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic