Word helemaal gefrustreerd van de inruildeals actie van Vodafone!
Begin april heb ik, naar aanleiding van een telefoontje van Vodafone, besloten om drie Red-abonnementen binnen mijn gezin te verlengen. Tegelijkertijd heb ik gekozen voor de aanschaf van drie iPhone 16 Pro-toestellen met 256 GB opslagcapaciteit.
Twee van de abonnementen konden in een fysieke winkel worden verwerkt, en daar konden ook de bijbehorende toestellen worden opgehaald. Hoewel het proces niet geheel vlekkeloos verliep, is het uiteindelijk goed afgerond. Dit betrof onder andere een inruilactie waarbij we, met behulp van een promotiecode, een nette inruilwaarde voor een oud toestel retour kregen. Als extraatje werd bovendien kosteloos een telefoonhoesje meegeleverd bij een van de nieuwe toestellen.
Mijn eigen nieuwe iPhone kon ik niet in een fysieke winkel ophalen, omdat ik een extra korting had ontvangen via de telefoon. Uiteindelijk heb ik na enkele dagen heen en weer communiceren met Likewize en Vodafone alsnog een promocode ontvangen voor 200 extra op een inruiltoestel.
En toen begon het volgende probleem. Op de website staat vermeld dat je je oude toestel ook in een fysieke winkel kunt inruilen. Na vergeefs drie winkels bezocht te hebben, blijkt dit echter niet mogelijk. De online verkregen promocode moet ook online worden aangemeld.
Dat probeer ik nu al bijna een week, maar telkens wanneer ik bepaalde gegevens heb ingevuld, verschijnt er een foutmelding:
Oeps er ging iets fout!!!
Sorry, er is iets fout gegaan aan onze kant. De server heeft een interne fout veroorzaakt waardoor je verzoek niet verwerkt kon worden.Je wordt automatisch terug gebracht naar de home page Of KLIK hier om terug te gaan naar de home page.
Op verschillende machines (Windows en Apple) en iPhone geprobeerd. Steeds dezelfde melding.
Al meerdere keren per dag gebeld met het genoemde nummer, je krijgt alleen te horen dat ze (likewize?) gesloten zijn. Dus al meerdere malen de voicemail ingesproken. Meerdere malen gemaild en ook via de site berichten gestuurd. Nog steeds geen reactie terug.
Ook een sms gekregen voor gratis hoesje, maar die is nergens in een winkel meer voorradig.
Lekkere acties dit. En maar reclame blijven maken op radio/tv/ social media.
Nou maar hopen dat mijn Promocode niet verloopt.
WIE KAN MIJ HELPEN!!!!!