1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ramon243

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gefrustreerd van Likewize en de Vodafone inruildeals!

Word helemaal gefrustreerd van de inruildeals actie van Vodafone!

Begin april heb ik, naar aanleiding van een telefoontje van Vodafone, besloten om drie Red-abonnementen binnen mijn gezin te verlengen. Tegelijkertijd heb ik gekozen voor de aanschaf van drie iPhone 16 Pro-toestellen met 256 GB opslagcapaciteit.

Twee van de abonnementen konden in een fysieke winkel worden verwerkt, en daar konden ook de bijbehorende toestellen worden opgehaald. Hoewel het proces niet geheel vlekkeloos verliep, is het uiteindelijk goed afgerond. Dit betrof onder andere een inruilactie waarbij we, met behulp van een promotiecode, een nette inruilwaarde voor een oud toestel retour kregen. Als extraatje werd bovendien kosteloos een telefoonhoesje meegeleverd bij een van de nieuwe toestellen.

Mijn eigen nieuwe iPhone kon ik niet in een fysieke winkel ophalen, omdat ik een extra korting had ontvangen via de telefoon. Uiteindelijk heb ik na enkele dagen heen en weer communiceren met Likewize en Vodafone alsnog een promocode ontvangen voor 200 extra op een inruiltoestel.

En toen begon het volgende probleem. Op de website staat vermeld dat je je oude toestel ook in een fysieke winkel kunt inruilen. Na vergeefs drie winkels bezocht te hebben, blijkt dit echter niet mogelijk. De online verkregen promocode moet ook online worden aangemeld.

Dat probeer ik nu al bijna een week, maar telkens wanneer ik bepaalde gegevens heb ingevuld, verschijnt er een foutmelding:

Oeps er ging iets fout!!!

Sorry, er is iets fout gegaan aan onze kant. De server heeft een interne fout veroorzaakt waardoor je verzoek niet verwerkt kon worden.Je wordt automatisch terug gebracht naar de home page Of KLIK hier om terug te gaan naar de home page.

Op verschillende machines (Windows en Apple) en iPhone geprobeerd. Steeds dezelfde melding.

Al meerdere keren per dag gebeld met het genoemde nummer, je krijgt alleen te horen dat ze (likewize?) gesloten zijn. Dus al meerdere malen de voicemail ingesproken. Meerdere malen gemaild en ook via de site berichten gestuurd. Nog steeds geen reactie terug.

Ook een sms gekregen voor gratis hoesje, maar die is nergens in een winkel meer voorradig.

Lekkere acties dit. En maar reclame blijven maken op radio/tv/ social media.

Nou maar hopen dat mijn Promocode niet verloopt.

WIE KAN MIJ HELPEN!!!!!

11 Reacties 11
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Hi @Ramon243, goedemorgen!

Op het moment dat een bestelling niet in de winkel is geplaatst, dan kan de inruilactie alleen online verwerkt worden. Het aanvragen van de promocode is je gelukt, maar je loopt nu tegen een foutmelding aan wanneer je het toestel online wilt aanmelden.

Het enige wat ik kan proberen is om de aanmelding vanaf mijn laptop/verbinding voor je in te dienen en om te controleren of ik de foutmelding kan reproduceren. Daarvoor heb ik wel de benodigde informatie nodig om onderstaande stappen voor je in te kunnen vullen. Alle benodigde informatie mag je invullen in je Community Profiel. Dit is alleen zichtbaar voor ons als moderators. Eventuele overige informatie zoals besteldatum en aankoopbon kan ik natuurlijk terugvinden hier bij je gegevens. 

1. Ga naar inruildeals.vodafone.nl en check de toestelwaarde.
  2. Beantwoord de vragen over de staat van het toestel.
  3. Vul de unieke code in en de inruilwaarde wordt met maximaal €200 verhoogd.
  4. Stuur het toestel binnen een week goed verpakt op.
  5. We beoordelen het toestel zodra we hem ontvangen. De totale inruilwaarde staat binnen 14 dagen op de rekening.

Mocht ik ook tegen de foutmelding aanlopen, dan toch het advies om contact op te nemen met LikeWize.  Je kan hen benaderen per e-mail (Inruildeals) of telefonisch 0800-022 78 26 (Maandag t/m vrijdag 09:00-17:30)
Ramon243
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Cecilia,

Als ik naar mijn Community profiel ga, krijg ik de melding:

Toegang geweigerd

Je hebt onvoldoende rechten om de acties op deze pagina uit te voeren.

Klik op de knop Terug van de browser om door te gaan.

Graag je hulp hoe ik toch de info kan uploaden naar je?

Nogmaals ik heb al meerdere keren gebeld en gemaild naar LIKEWIZE, maar je krijgt totaal geen reactie terug.

Wacht al meer dan een week.

Help aub.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Hi @Ramon243 

Wil je eens kijken of het via deze link lukt? Controleer ook of je op dat moment ingelogd bent anders is de pagina niet bereikbaar. Lukt het niet via deze link dan kun je jouw profiel ook benaderen door op jouw avatar te klikken en vervolgens voor 'mijn instellingen' te kiezen. Onder 'Persoonlijke informatie' kun je vervolgens de informatie vermelden.

Ramon243
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Cecilia,

Bedankt voor je bericht.

ik heb de gegevens van in te ruilen toestel en mijn PROMOcode ingevuld.

Zelf aanmelden lukt echt niet, blijf de zelfde melding krijgen.  Oeps er ging iets fout…

ik hoop goed nieuws van je te krijgen.

Alvast super bedankt voor de moeite die je doet.

Ramon243
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Cecilia Hi, heb je een update voor me. Is het jou gelukt om mijn oude telefoon aan te melden met de promocode?

likewize vertikt het gewoon om te reageren op e-mails en telefoontjes!

Mvg,

Ramon

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Hi @Ramon243 

In het weekend zijn we op de Community niet aanwezig en gisteren was ik afwezig vanwege een teamdag. Ik zie je berichtje dus nu pas en wilde het direct voor je invullen. Kun je mij nog laten weten hoeveel geheugen de iPhone 12 Pro heeft die je wilt inleveren? Dit zag ik namelijk niet terug in je profiel. 

Ramon243
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

128 Gb

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

De foutmelding krijg ik hier ook te zien, zowel in meerdere browsers als incognito. Ik heb de situatie uitgezet bij LikeWize om te onderzoeken wat hier precies misgaat @Ramon243. Zodra ik meer weet, dan hoor jij weer van mij. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Hi @Ramon243 
Ik heb inmiddels al een update terug. De foutmelding wordt veroorzaakt door een foutief IMEI-nummer van het toestel wat je wilt inleveren. We hebben het getest met een ander IMEI nummer voor hetzelfde type toestel waarbij het wel werkt. Het euvel zit hem in het volgende: het IMEI nummer wat je probeert in te vullen bestaat maar uit 14 digits, terwijl deze uit 15 digits hoort te bestaan. 

Ramon243
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Cecilia,

Super dank voor je snelle reageren.

Het aanmelden is gelukt. Had inderdaad te maken lijkt het met het IMEI nummer.

Ik gebruikte het MEID nummer ipv IMEI nummer. Bij het IMEI nummer stond nog een cijfer erachter.

Bij mijn oude telefoon werd eerst het MEID nummer aangegeven. 🙃.

Wel toevallig dat ik vandaag eindelijk ook een e-mail van Likewize kreeg met de vraag of het aanmelden was gelukt.

Ga morgen versturen naar Likewize aangetekend en hopen dat de rest van de afhandeling wel voorspoedig gaat.

Nogmaals bedankt voor je hulp tot zover.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3759Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1231Likes

Geen dank @Ramon243. Ik ben blij dat de aap uit de mouw is en het aanmelden van de inruil inmiddels is gelukt. Dit had je ook niet uit de tekst van de foutmelding kunnen halen, dus n.a.v. deze situatie zal ook de foutmelding concreter worden gemaakt door LikeWize 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic