1
Vraag
2
Reacties
GerardLoeve

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Geen voicemail meer te horen

Bellers krijgen geen voicemail meer te horen op mijn toestel. De voicemail heeft jaren gewerkt en nu opeens niet meer. Mijn voicemail boodschap staat gewoon ingesteld. Heeft iemand een suggestie? iPhone6. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @GerardLoeve 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat je kan doen is bellen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze je voicemail willen resetten. Soms moet dit gedaan worden en daarna doet alles het gewoon weer. Mocht je ze hebben gebeld, laat het hier nog even weten (of het is opgelost). 

Alvast bedankt en fijne feestdagen! 

Bekijk in context

GerardLoeve
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het is gelukt! Vanochtend gebeld met Vodafone en naar de optie ‘Voicemail aan-of uitzetten’ gegaan. Er volgt dan een waarschuwing over telefonische oplichting en dan wordt de verbinding gebroken. Ik heb het drie keer geprobeerd en steeds hetzelfde resultaat. De chatbox deed het ook nog steeds niet. Toen nogmaals een paar keer gebeld en wat willekeurige keuzes ingetoetst. Ik kreeg steeds hetzelfde bericht en een keer een verwijzing naar de website of community. Nogmaals gebeld en keuzes gemaakt of ik wat wilde kopen. Ja hoor dat werkte, ik kreeg een hele aardige dame aan de lijn. Ze begreep mijn frustratie en ze heeft mij netjes geholpen. Ze heeft mijn voicemail uit- en aangezet. Ik moest mijn telefoon daarna ook aan- en uitzetten en mijn boodschap opnieuw inspreken. Het werkt nu uiteindelijk allemaal. Bedankt @Energieboy 🙂 en nogmaals fijne feestdagen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @GerardLoeve 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat je kan doen is bellen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze je voicemail willen resetten. Soms moet dit gedaan worden en daarna doet alles het gewoon weer. Mocht je ze hebben gebeld, laat het hier nog even weten (of het is opgelost). 

Alvast bedankt en fijne feestdagen! 

GerardLoeve
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt @Energieboy.,
Ik ga het advies opvolgen en zal laten weten of het is opgelost.
Ook fijne feestdagen gewenst! 

GerardLoeve
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bij de klantenservice krijg ik niemand te pakken. Na veel keuze bij 'voicemail' terecht gekomen. Dan krijg je een bandje te horen wat nergens over gaat en de mededeling dat 'de verbinding nu wordt verbroken'. De chatdienst werkt niet en de andere oplossing is de community. Misschien maar eens een andere provider proberen...

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Als iets 1x niet mee zit dan hoef je toch niet direct over te stappen naar een andere provider. Beetje vreemd dat je in het menu niet verder komt, je kan toch kiezen om een medewerker te spreken? De chat is alleen aanspreekbaar als er iemand online is. Eventueel zou je via Facebook of Twitter nog contact op kunnen nemen met Vodafone of morgenochtend, na 8 uur, nog eens proberen te bellen. 

Ik weet zeker dat het je dan moet lukken en dat ze je willen helpen. 

GerardLoeve
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb in het verleden al meerdere malen geprobeerd te bellen met Vodafone voor diverse zaken. Het lukt me gewoon nooit om iemand te spreken. Misschien was het tijdstip niet goed (19.45). Ik zal het morgen nog een keer proberen. De chat zou 24/7 bereikbaar moeten zijn, maar de chatbox werkt gewoon niet. Ik ben te ongeduldig wellicht. Je hebt gelijk :-). Ik probeer het morgen weer en ik laat de resultaten weten. Bedankt voor je betrokkenheid en fijne avond verder.

GerardLoeve
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het is gelukt! Vanochtend gebeld met Vodafone en naar de optie ‘Voicemail aan-of uitzetten’ gegaan. Er volgt dan een waarschuwing over telefonische oplichting en dan wordt de verbinding gebroken. Ik heb het drie keer geprobeerd en steeds hetzelfde resultaat. De chatbox deed het ook nog steeds niet. Toen nogmaals een paar keer gebeld en wat willekeurige keuzes ingetoetst. Ik kreeg steeds hetzelfde bericht en een keer een verwijzing naar de website of community. Nogmaals gebeld en keuzes gemaakt of ik wat wilde kopen. Ja hoor dat werkte, ik kreeg een hele aardige dame aan de lijn. Ze begreep mijn frustratie en ze heeft mij netjes geholpen. Ze heeft mijn voicemail uit- en aangezet. Ik moest mijn telefoon daarna ook aan- en uitzetten en mijn boodschap opnieuw inspreken. Het werkt nu uiteindelijk allemaal. Bedankt @Energieboy 🙂 en nogmaals fijne feestdagen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic