Herman3
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geen mobiel internet

  • Ik heb een abonnement met 1,5 GB internet, ik ben wel verbonden met Vodafone maar heb geen internet.
2 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Herman3
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi energieboy,heb het antwoord op een oudere topic hier gevonden, heb vliegtuigmode aan en uit gezet.

Werkt nu als een zonnetje, bedankt voor de moeite

Bekijk in context

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9276Posts
  • 2938Oplossingen
  • 2047Likes

Bedankt voor het melden en geweldig dat het via deze simpele oplossing is verholpen.
Veel plezier! 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9276Posts
  • 2938Oplossingen
  • 2047Likes

Hi @Herman3 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, dat is natuurlijk niet de bedoeling van een mobiel abonnement.
Wat voor toestel heb je? Kijk eens of je je internet wel aan hebt staan en dat kan je doen via deze pagina: https://handleidingen.vodafone.nl (op deze pagina staat hoe je elk toestel kan instellen voor internet). Waarschijnlijk kom je er dan wel doorheen en als het niet lukt, laat het nog even weten. Vertel dan wel welk toestel je hebt, dat is wel handig. 

Wat je ook even kan doen, misschien een nog snellere manier, je simkaart bij iemand anders in z'n toestel stoppen en kijken of je dan wel internet hebt. Dan ben je er snel achter, of het aan je toestel ligt of aan je simkaart. En stop die andere simkaart dan in je eigen toestel om te zien wat die doet 🙂

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11181Posts
  • 1686Oplossingen
  • 2089Likes

Hoi @Herman3,
Welkom op de Community van Vodafone. Heb je eindelijk een abonnement, kun je er niet gebruik van maken :(. Dat schiet niet op! Gelukkig lees ik dat @Energieboy je al een aantal tips geeft! Heb je zijn tips doorlopen en wat gebeurt er als je de simkaart in een ander toestel stopt? Kun je dan wel gebruik maken van het internet? Zorg er trouwens ook voor dat mobiele data en 4G/5G in je toestel aan staat. Met deze instellingen kun je gebruik maken van het internet. Mochten deze opties al aan staan, wat zie je betreft het netwerk in beeld bij je telefoon?

Herman3
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi energieboy,heb het antwoord op een oudere topic hier gevonden, heb vliegtuigmode aan en uit gezet.

Werkt nu als een zonnetje, bedankt voor de moeite

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11181Posts
  • 1686Oplossingen
  • 2089Likes

Dankjewel voor de terugkoppeling @Herman3. Super om te horen dat het opgelost is! 

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9276Posts
  • 2938Oplossingen
  • 2047Likes

Bedankt voor het melden en geweldig dat het via deze simpele oplossing is verholpen.
Veel plezier! 

Bekijk in context

Uitgelicht topic