1
Vraag
2
Reageer en help mee
Mr Amsterdam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen klantenservice als je in Amsterdam op je woonadres geen bereik hebt

 

vodafone.png

 Is de klantenservice zo'n stuk slechter geworden nu ze samen zijn gegaan met Ziggo of ligt dat aan de buurt in Amsterdam waar ik woon?

Ik heb al meerdere keren vragen gesteld over dit probleem. En met mij vele anderen in deze buurt.

Zelf de pakketbezorgers zoals PostNL en DHL hebben geen contact met hun terminal als ze proberen een pakket in te scannen.

Ziggo is precies hetzelfde maar die zijn beter in het kastje naar de muur sturen. Oftewel afschuifpolitiek

Wakker worden we willen werkende betaalde diensten!!!!!!

Uitgelicht
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Reacties
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Mr Amsterdam,
Welkom op de community. Uit je bericht haal ik dat je problemen hebt met het netwerk en dat je dit ook kenbaar hebt gemaakt bij mijn collega's. Problemen met het netwerk zijn hartstikke vervelend. Zeker als er meerdere mensen last van hebben. Goed dat je dit ook kenbaar maakt!  Vanuit de community kan ik alleen adviseren welke stappen je kunt doorlopen. Het enige wat je kunt doen is om terug te reageren op de reactie van mijn collega's. Mocht het issue al gesloten zijn, raad ik je aan om nogmaals de stappen te doorlopen van de network check en ook duidelijk vermelden wat er precies aan de hand is in het onderzoek. Geef hierbij ook aan dat het buiten niet werkt, wat jullie buiten ervaren etc.
Betreft de dekking in huis klopt de reactie helaas wel. Vodafone kan geen 100% indoor dekking garanderen. Gelukkig lees ik dat ze ook de optie bellen over Wifi adviseren. Hierdoor heb je een stabiele verbinding waardoor je binnen bereikbaar bent met bellen en gebeld worden. Heb je deze optie op je toestel? 
Indien er meer mensen last van hebben, raad ik aan om per nummer de stappen van de Network check te doorlopen. Aan het einde kan er een onderzoek aangemaakt worden voor mijn collega's van de Network Crew. Hoe meer meldingen er zijn over een bepaalde locatie, hoe groter het issue is. 
 

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Mr Amsterdam,
Welkom op de community. Uit je bericht haal ik dat je problemen hebt met het netwerk en dat je dit ook kenbaar hebt gemaakt bij mijn collega's. Problemen met het netwerk zijn hartstikke vervelend. Zeker als er meerdere mensen last van hebben. Goed dat je dit ook kenbaar maakt!  Vanuit de community kan ik alleen adviseren welke stappen je kunt doorlopen. Het enige wat je kunt doen is om terug te reageren op de reactie van mijn collega's. Mocht het issue al gesloten zijn, raad ik je aan om nogmaals de stappen te doorlopen van de network check en ook duidelijk vermelden wat er precies aan de hand is in het onderzoek. Geef hierbij ook aan dat het buiten niet werkt, wat jullie buiten ervaren etc.
Betreft de dekking in huis klopt de reactie helaas wel. Vodafone kan geen 100% indoor dekking garanderen. Gelukkig lees ik dat ze ook de optie bellen over Wifi adviseren. Hierdoor heb je een stabiele verbinding waardoor je binnen bereikbaar bent met bellen en gebeld worden. Heb je deze optie op je toestel? 
Indien er meer mensen last van hebben, raad ik aan om per nummer de stappen van de Network check te doorlopen. Aan het einde kan er een onderzoek aangemaakt worden voor mijn collega's van de Network Crew. Hoe meer meldingen er zijn over een bepaalde locatie, hoe groter het issue is. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic