1
Vraag
2
Reacties
BasBanning

Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes

Geen internetverbinding met Samsung Galaxy A52 5G

Goedemorgen,

Sinds de landelijke storing van gisteren heb ik nog steeds geen internetverbinding. (WiFi geen probleem)

Diverse keren toestel uit/aan gezet. Dit ook gedaan met de vliegtuigstand. 

Helaas, alles zonder gewenst resultaat.

Wat mij wel opvalt is dat de schakelaar "overschakelen naar mobiele gegevens"  nu grijs is en de stand niet aanpassen is.

Alle hulp welkom zodat ik weer zonder WiFi verbinding kan internetten.

Bij voorbaat dank.

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
BasBanning
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes

Probleem inmiddels opgelost met behulp van de optie "netwerkinstellingen resetten" op mijn toestel.

Kan nu weer internetten, ook zonder WiFi.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @BasBanning

Vervelend dat je nog niet gebeld kunt worden na de storing van gisteren! We hebben hier via diverse kanalen nog enkele meldingen over gezien. Gelukkig zijn de meeste meldingen na een netwerkwissel en vervolgens een herstart van het toestel opgelost. Wil je eens proberen om naar een ander netwerk over te schakelen en dan terug naar Vodafone NL? Op deze wijze wordt er een nieuwe aanmelding op ons netwerk gedaan. Vervolgens start je jouw toestel opnieuw op.

Mocht het na bovenstaande tip nog niet werken, dan het advies om even te bellen of te chatten met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen dan individueel verder met je kijken waar het euvel ligt.

BasBanning
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes

@Cecilia Ik kan wel bellen en gebeld worden.

Probleem is uitsluitend niet kunnen internetten zonder Wifi.

Jouw advies, even wisselen van provider en daarna de telefoon weer op te starten, heeft helaas geen verbinding met het internet opgeleverd.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik zou toch even contact opnemen met de klantenservice, zoals Cecilia al schrijft. Zojuist had iemand anders ook een probleem en dat bleek dus dieper in het systeem te zitten, door de storing van gisteren, en die hebben het kunnen oplossen. Dus neem even contact op met de klantenservice en dan verwacht ik dat ook bij jou het probleem is opgelost.

BasBanning
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes

Probleem inmiddels opgelost met behulp van de optie "netwerkinstellingen resetten" op mijn toestel.

Kan nu weer internetten, ook zonder WiFi.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Ah, wat ontzettend fijn dat het euvel is opgelost @BasBanning. Blij dat je weer gebruik kunt maken van je mobiele data en ook de oplossing hier deelt. Daar help je ook weer andere gebruikers mee 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic