Marjolein021986

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet tijdens bellen / hotspot aan, geen navigatie in auto mogelijk

Tijdens het bellen, werkt mijn hotspot / internet niet meer.

Ook wanneer ik mijn hotspot tijdens het rijden aan zet voor het kijken van een filmpje (lees kind op achterbank) dan werkt mijn verbinding met de navigatie niet meer.

Er komt in beeld: als u mobiele hotspot wilt gebruiken, moet wi-fi zijn uitgeschakeld.

 

Dit was voorheen nooit. 

 

Ook het werken op locatie (met hotspot) en bellen tegelijk kon voorheen. Nu ook niet meer.

 

Het gaat om een Samsung A52s

 

Help! Wie weet het antwoord.

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Marjolein021986 

Wat irritant dat dit probleem ineens om de hoek komt kijken. Kan het zijn dat jouw toestel misschien een nieuwe software update heeft gehad? Dat zou namelijk kunnen verklaren waarom dit ineens niet meer werkt, terwijl het eerder altijd prima heeft gewerkt. Of staat er misschien een nieuwe update voor je klaar?

In de praktijk zou je dit probleem moeten kunnen verhelpen door bellen via 4G aan te zetten. De melding bij het gebruik van de mobiele hotspot over het uitschakelen van de wifi krijg je weer alleen te zien als er ook nog een verbinding via wifi is bij het opzetten van de mobiele hotspot. Dat lijkt dus weer los te staan van het niet kunnen bellen bij het gebruik van je mobiele data/hotspot. Mijn eerste vermoeden is dat er iets in de instellingen niet helemaal goed gaat. In dit topic vind je wat handige tips. Mocht je er niet uitkomen dan mag je ook altijd even een Vodafone winkel in lopen zodat mijn collega's direct met je mee kunnen kijken en het één en ander kunnen testen met jou.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic