1
Vraag
2
Reageer en help mee
Baarss

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen FTP toegang via APN open.vodafone.nl

Via Vodafane klantenservice zakelijk de open APN van Vodafone laten open zetten op mijn abbonement om zo toegang te krijgen via FTP (althans, dat is mij toegezegd door de klantenservice).  
De klantenservice heeft gecontroleerd of de open APN actief is op mijn simkaart, en dat is inderdaad zo.

Echter wordt de FTP toegang nog steeds geblokkeerd, zowel op mijn iPhone als via de persoonlijke Hotspot.

 

Ik heb een Red Pro Elite abonnement en heb voor mijn werkzaamheden onderweg af en toe FTP toegang nodig, het zou dus erg fijn zijn als iemand een oplossing voor bovenstaand probleem weet.

 

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12266Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3201Likes

Hoi @Baarss 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zoals je zelf al aangeeft, je hebt een zakelijk abonnement. Daarom moet je hiervoor contact opnemen met de zakelijke klantenservice van Vodafone. Dit is namelijk een platform voor alleen particuliere klanten. 

Neem nog even terug contact op met wie je eerder al contact hebt opgenomen. 

Baarss
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste @Energieboy , 
Bedankt voor je reactie.

Ik heb de huisregels van deze community er even op nageslagen maar daarin staat niet vermeld dat dit een platform voor enkel particuliere klanten is. Niet voor niets wordt er door de zakelijke klantenservice naar dit platform verwezen, omdat hier ook de netwerk-specialisten actief zijn die zowel de particuliere als zakelijke markt ondersteunen.

 

Waarschijnlijk kan de moderator van dit platform je hier wel een toelichting over geven.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12266Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3201Likes

Gek dat er in de huisregels geen vermelding staat dat het hier om een particuliere community gaat (het is ook niet echt een huisregel dat je als zakelijke klant geen topic mag plaatsen, het gaat erom dat zakelijke klanten nu eenmaal beter contact op kunnen nemen met de zakelijke klantenservice - zo is mij altijd aangegeven). Ik weet overigens niet waarom een moderator mij hier toelichting over zou moeten geven, of je hebt gelijk en de spelregels zijn aangepast?!

Netwerk-specialisten heb ik hier nog niet eerder actief gezien. Wel medewerkers van Vodafone, die bij particulieren vragen, navraag kunnen doen bij iemand binnen Vodafone. Beetje vreemd, maar daar kan jij niets aan doen, dat de zakelijke klantenservice je naar deze platform verwijst. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 243Posts
  • 39Oplossingen
  • 96Likes

Hi @Baarss, welkom op de Vodafone Community!

 

(Ook @Energieboy) Zakelijke klanten zijn hier zeker welkom, alleen kunnen we met servicevragen (vaak) niet helpen en moeten we inderdaad doorverwijzen naar de zakelijke klantenservice. Voor buitenservice-vragen kan de Community gewoon gebruikt worden. 

 

Dat vind ik echter ook direct lastig in te schatten: Heb je bijvoorbeeld het vermoeden dat er een instelling niet goed staat en zoek je daar algemeen advies/ervaringen voor? Dan raad ik aan nog wat meer details te delen over het probleem waar je tegenaan loopt. Als je eerder het gevoel hebt dat er toch iets niet goed is aangepast aan Vodafone's kant, dan kun je dus wel beter opnieuw even contact zoeken met de zakelijke kant; dat kunnen wij helaas niet inzien.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic