Jol.meer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 5g op iPhone 13

Hallo, ik heb een iPhone 13 met een nieuwe simkaart en kan al vanaf het begin geen 5g ontvangen. Ik heb vandaag een e-Sim geactiveerd maar ook nu nog geen 5g. Heb alle instellingen al geprobeerd die ik op deze community heb gevonden. Wat kan ik nog doen. 

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Jol.meer 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik weet niet wat je allemaal hebt gedaan. Heb je ook al gekeken onder Instellingen, Mobiel netwerk, Opties mobiele data en heb je daar bij Gesprekken en data de optie 5G automatisch aangezet? Dit is bij de meeste mensen het probleem waardoor ze geen 5G ontvangen. En daarnaast ga ik er vanuit dat je je toestel al eens volledig hebt gerest en dat deze de laatste iOS versie beschikt?

Is dit alles gedaan dan zou ik even op deze pagina kijken van Vodafone om te zien of je wel 5G hebt, waar je op dat moment bent. En mocht dit dan helemaal niet lukken dan kan je het best even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone om te vragen of ze je nummer een keer willen resetten op het netwerk. En lukt dat niet, loop dan even langs een Vodafone winkel, die mensen kunnen dan nog even met je mee kijken in het toestel. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic