1
Vraag
2
Reacties
Fraanske

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen 5G op iPhone 12 Pro met Red Together

Goedemorgen,

 

Ik krijg geen 5G op mijn iPhone 12 Pro met een Red Together abonnement. Ik heb de instructies van de Apple website al gevolgd voor de 5G instellingen. Kunnen jullie me verder helpen?

 

Grt!

 

Frans

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Fraanske 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Is er in je buurt wel 5G aanwezig of zit je net in een dalletje waar geen 5G is? Controleer aub eerst het netwerk van Vodafone of je wel 5G in de buurt hebt en kijk ook op andere plekken of je deze 5G wel ontvangt. Als je 5G wilt gebruiken met dual-sim op iPhone 12-modellen, moet je ervoor zorgen dat je iOS 14.5 of hoger hebt. Mocht je geen 5G zien in je statusbalk dan ervoor zorgen dat je in een 5G gebied staat, waar je goed 5G bereik hebt en dan in je toestel gaan naar Instellingen, Mobiel Netwerk en dan kiezen voor Opties mobiele data. Als je daar 5G ziet staat dan is 5G ook daadwerkelijk ingeschakeld op je iPhone 12. Je kan het ook nog eens proberen om je vliegtuigmodes in en vervolgens weer uit te schakelen. Zie je bij instellingen helemaal geen 5G in beeld, of werkt het vliegtuigmodes verhaal niet, dan even de klantenservice bellen en vragen of ze je nummer willen resetten op het netwerk, waarschijnlijk is er iets mis gegaan. 

Mocht je al een hele oude SIMkaart hebben dan kan het ook zijn dat deze aan vervanging toe is. Maar overleg dit even met de klantenservice

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Fraanske 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Is er in je buurt wel 5G aanwezig of zit je net in een dalletje waar geen 5G is? Controleer aub eerst het netwerk van Vodafone of je wel 5G in de buurt hebt en kijk ook op andere plekken of je deze 5G wel ontvangt. Als je 5G wilt gebruiken met dual-sim op iPhone 12-modellen, moet je ervoor zorgen dat je iOS 14.5 of hoger hebt. Mocht je geen 5G zien in je statusbalk dan ervoor zorgen dat je in een 5G gebied staat, waar je goed 5G bereik hebt en dan in je toestel gaan naar Instellingen, Mobiel Netwerk en dan kiezen voor Opties mobiele data. Als je daar 5G ziet staat dan is 5G ook daadwerkelijk ingeschakeld op je iPhone 12. Je kan het ook nog eens proberen om je vliegtuigmodes in en vervolgens weer uit te schakelen. Zie je bij instellingen helemaal geen 5G in beeld, of werkt het vliegtuigmodes verhaal niet, dan even de klantenservice bellen en vragen of ze je nummer willen resetten op het netwerk, waarschijnlijk is er iets mis gegaan. 

Mocht je al een hele oude SIMkaart hebben dan kan het ook zijn dat deze aan vervanging toe is. Maar overleg dit even met de klantenservice

Fraanske
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi!

Het was inderdaad een oude SIM. Het is in de winkel meteen opgelost...

Thx!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic