Sket

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gb aanvullen werkt niet!

Ik heb een red unlimted (gelimiteerd) bij deze waardeloze provider!

 

elke keer opnieuw problemen. Kan geen ** GB aanvullen bij deze prutsers.

 

dan werkt de ** app niet!

dan de ** site niet!

en als laatste werkt sms niet!

 

toppers! Doe er wat aan.

**Scheldwoorden verwijderd door moderator - houd het netjes en neem de huisregels in acht bij het plaatsen van een bericht **

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Sket 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, het lijkt me veel netter om een vraag te starten zonder woorden die niet geschikt zijn voor deze community. Sterker nog, je kan erdoor worden verwijderd en dan heb je het aan jezelf te danken en krijgt Vodafone vast weer de schuld. Je snapt me wel, dus aub, hou het gezellig en gebruik woorden die we allemaal begrijpen en netjes zijn 😎

Heel vervelend dat je problemen ervaart met Vodafone Unlimited en nog vervelender is dat ik je er niet mee kan helpen maar iemand van Vodafone wel. Daarvoor zal iemand van Vodafone hier contact met je opnemen en je vragen om een aantal gegevens door te sturen via PM (privé bericht). Deze zal je vraag doorsturen naar de juiste afdeling en die gaan dan een onderzoek aan om te zien wat er aan de hand is. Daarnaast kan je natuurlijk zelf nog even proberen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren, mocht je dit al niet hebben geprobeerd, maar dat kan ik niet uit je verhaal halen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Sket
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker frustrerend als het activeren van nieuwe data niet werkt. Wel heb ik de scheldwoorden uit je bericht verwijderd, want deze zijn in strijd met onze huisregels op de Community. Laten we het ondanks de frustratie dan ook netjes houden. 

Met het Red Unlimited abonnement start je elke dag met 10 GB. Zodra je hier doorheen bent activeren wij automatisch opnieuw 2 GB. Heb je meer data nodig, dan kun je onbeperkt steeds 2 GB extra activeren via My Vodafone of door GB aanvullen te sms'en naar 4000.

Het activeren van de extra data ging bij jou helaas niet van een leien dakje. Na het versturen van de SMS kan er soms even wat verwerkingstijd overheen gaan. Is het inmiddels wel gelukt? Loop je nog steeds tegen dit euvel aan, dan het advies om even contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen dan een onderzoek voor je aanmaken wat betreft het niet kunnen opwaarderen van de extra data. Die mogelijkheid heb ik helaas hier niet.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic