Hoi @Limbo2121
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Heel eerlijk en zeer kort maar krachtig antwoord dat ik je kan geven, hier kan Vodafone Nederland niets aan doen. Vodafone Nederland en andere landen zijn niet allemaal dezelfde Vodafone en dat maakt het dus heel erg lastig. Vodafone Nederland heeft je al een aantal dingen laten doen om het proberen te verhelpen en als dat niet lukt dan kan je het beste contact opnemen met Vodafone Duitsland, als je daar op dat moment bent. Het vervelende is dat je daar te gast bent en dat het netwerk misschien toch niet krachtig genoeg is voor het toestel dat je hebt. Zelf heb ik geen enkel probleem met het Duitse Netwerk van Vodafone, heb een iPhone en dat werkt prima. Dat Samsung je naar Vodafone stuurt, dat begrijp ik wel, maar dan hadden ze ook beter kunnen adviseren om ook in Duitsland eens te gaan vragen hoe het komt.
Dit is en blijft altijd een heel groot probleem, zeker als je te gast bent in het buitenland. Zolang je toestel het in Nederland gewoon goed doet, en ook de omringende landen, dan denk ik dat het toch aan het Duitse Netwerk ligt. Maar goed, dit is mijn ervaring, die ik met je deel. Iemand van Vodafone zal je bericht ook nog lezen en antwoord op geven.