Beste allen,
Ik ben jarenlang prive klant geweest bij Vodafone. Totdat ik een kleine 2 jaar geleden ben verhuisd en bleek dat ik thuis met Vodafone nul bereik had. Na een paar maanden frustratie en alles geprobeerd te hebben ben ik maar overgestapt naar KPN.
Nu 2 jaar later wil ik eigenlijk weer terug, zeker omdat ik ook Ziggo klant bent. Ik had gehoopt dat het netwerk inmiddels wat beter was, maar niets is minder waar. Ik heb zakelijk nl nog een Vodafone abonnement en mijn netwerk geeft op die telefoon nog steeds zero aan thuis. Dit los ik vooralsnog nog steeds op met bellen via Wifi en zakelijk gaat steeds meer via Teams ipv traditioneel bellen. Ik heb op de Vodafone dekkinskaart gekeken en de dekking zou perfect moeten zijn? Een netwerkcheck op mijn telefoon kan ik niet laten doen, omdat ik nu alleen een zakelijk toestel van mijn werk heb met Vodafone.
Nu komt er bij mij ook glasvezel te liggen, dus ik sta nu op een kantelpunt of ik met mijn hele hebben en houwen overstap om elders wel van combinatiekortingen te kunnen profiteren. Liever niet want an sich ben ik tevreden met Ziggo en zou ik privé ook weer naar Vodafone willen, maar uitaard nier zonder bereik thuis.
Mijn postcode is 3445 XN. Hebben jullie nog ideeën?