1
Vraag
2
Reacties
fatihcosar03

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra simkaart voor tablet met behoud van eigen telefoon

Extra simkaart voor tablet met behoud van eigen telefoon, zonder ene uit te zetten voor gebruik van de andere.

 

Ik vind het bijzonder lastig om in een wereld van 2022 mijn 5G tablet te voorzien van een simkaart. Ik zou graag gebruik willen maken van mijn vodafone databundel (waar ik voor betaal) met mijn tablet. Dat gebeurt momenteel door middel van hotspot. Werkt niet optimaal en kost me heel veel batterij. 

 

Graag een passend oplossing zonder een extra abonnement of weer extra kosten. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @fatihcosar03 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Die passende oplossing, zoals jij hem wilt, is er niet. Er bestaat een DUO simkaart maar daar moet je elke keer voor je toestel uitzetten als je je tablet wilt gebruiken en andersom. Dus dat is geen oplossing voor je. Alleen via hotspot van je mobiel is een oplossing, zoals je nu ook al doet. Anders moet je echt een extra abonnement afsluiten bij Vodafone voor als je data wilt gebruiken op je tablet. Het gaat hier dan om een Mobiel Internet - Sim Only abonnement

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @fatihcosar03 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Die passende oplossing, zoals jij hem wilt, is er niet. Er bestaat een DUO simkaart maar daar moet je elke keer voor je toestel uitzetten als je je tablet wilt gebruiken en andersom. Dus dat is geen oplossing voor je. Alleen via hotspot van je mobiel is een oplossing, zoals je nu ook al doet. Anders moet je echt een extra abonnement afsluiten bij Vodafone voor als je data wilt gebruiken op je tablet. Het gaat hier dan om een Mobiel Internet - Sim Only abonnement

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic