Gennissen
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Esim

Goede dag ik heb vandaag de esim ontvangen en al ge activeerd maar ik krijg geen netwerk heb ook al de toegangs punten aangepast maan nog steeds niet

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gennissen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dankje wel heb zins vanochtend weer berijk. Denk dat kom dat ik slechte dekking heb in me woning.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8719Reacties
  • 2818Oplossingen
  • 1812Likes

Hoi @Gennissen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Bij het activeren van je eSIM moet wel je normale SIMkaart zijn afgesloten. Hoe staan deze in je MyVodafone? Welke SIMkaart is er nu actief? In het weekend is er maar sporadisch iemand van Vodafone aanwezig om je verder te helpen. Het beste wat je dan kan doen is contact opnemen met de klantenservice, via bellen of chat. Deze mensen kunnen je heel goed verder helpen bij het activeren van je eSIM. 

Gennissen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dankje wel heb zins vanochtend weer berijk. Denk dat kom dat ik slechte dekking heb in me woning.

Bekijk in context

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8719Reacties
  • 2818Oplossingen
  • 1812Likes

Fijn dat je weer bereik hebt. 
Misschien een optie om dan 4G over Wifi aan te zetten. 

Succes en mochten er nog vragen zijn, laat het maar weten. Fijn weekend!

Uitgelicht topic