Ruud58

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

ESim geeft geen service

beste Vodafone,

 

Ik heb een ESim aangevraagd en ontvangen. Via 0800-1258 alles ingevoerd en volgens het systeem actief gemaakt.

Helaas is de ESim nog niet zichtbaar bij My Vodafone.

Oude Sim nog steeds actief.

 

Ik heb ESim nodig, zodat mijn privé-nummer (vodafone) dan naast mijn zakelijke nummer op hetzelfde toestel beschikbaar zijn.

 

Graag uw hulp om verder te komen.

 

met vriendelijke groet,

Ruud

 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ruud58
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dag Steven,

Alles werkt inmiddels, via de chat met Vodafone alles kunnen oplossen. Top gedaan!

ik zag dat als tip ergens op het forum en het werkt dus ook goed. Fijn.

 

vg

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11330Posts
  • 1710Oplossingen
  • 2137Likes

Hoi @Ruud58 
Welkom op de Community van Vodafone.
Dat klinkt of er het een en ander niet is goed gegaan met de activatie van de eSIM.

Ik help je graag hiermee verder. Kun je de gegevens in je profiel invullen en bij het Ziggo klantnummer het simkaartnummer van de eSIM invullen?
Geef even een seintje als je dit gedaan hebt. 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11330Posts
  • 1710Oplossingen
  • 2137Likes

Ik heb helaas nog niks vernomen van je @Ruud58. Is de eSIM inmiddels geactiveerd?

Ruud58
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dag Steven,

Alles werkt inmiddels, via de chat met Vodafone alles kunnen oplossen. Top gedaan!

ik zag dat als tip ergens op het forum en het werkt dus ook goed. Fijn.

 

vg

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11330Posts
  • 1710Oplossingen
  • 2137Likes

Fijn om te horen dat het gelukt is @Ruud58 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic