Beste iemand,
heden heb ik een e-sim wissel uitgevoerd op de telefoon van mijn zoon, en hele proces e-sim wissel doorlopen. Na enkele minuten zou de e-sim mogen werken, echter nu 2 uur later doet de e-sim het niet maar ook de gewone sim het niet en heeft de telefoon helemaal geen bereik meer. Handmatig heb ik de fysieke sim kaart uit toestel gehaald maar dan doet die ook niets en geeft toestel aan, sim kaart plaatsen. Een netwerk vinden doet ie nu helemaal niet meer.
In mijn zakelijke account zie ik wel dat de huidige sim van dit telefoonnummer een e-sim is de status staat op actief. Er gebeurd echter niets.
Conclusie geen van beide sim kaarten doen het nu en mijn zoon heeft nu geen bereik en vertrekt over een paar uur op wintersport. Ik heb via Vodafone chat en facebook contact gezocht maar tot op heden is niets gelukt.
Zie ook foto bijgevoegd van dat de e-sim actief is. Heden zit de sim card nog in het toestel.
Ik hoor graag van iemand,
dank u wel,
Ivo