1
Vraag
2
Reacties
DaanvV54

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eén persoon kan mij niet bellen, hoe kan dat?

Ik heb een iPhone 11, welke ik zowel zakelijk als privé gebruik. Nou is er één klant die mij niet kan bellen. Hij krijgt de melding dat het nummer buiten gebruik is. Verder geen klachten, iedereen kan mij 'gewoon' bereiken. Waar kan dit aan liggen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @DaanvV54 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Net overgestapt? Staat het nummer niet toevallig onder Geblokkeerde nummers in je iPhone 11?
Als verder iedereen jou wel kan bereiken, en ook nog eens hetzelfde netwerk, dan kan het ook aan die persoon alleen liggen. Dus je zou nog even een test kunnen doen met iemand anders van die provider. Kijken wat er gebeurd en anders even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, die kan je bellen of via een chat contacten. Vraag ze dan of ze je nummer een reset willen geven op het netwerk, wie weet helpt dat?! Uiteraard kan je ook langs een winkel gaan van Vodafone. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @DaanvV54 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Net overgestapt? Staat het nummer niet toevallig onder Geblokkeerde nummers in je iPhone 11?
Als verder iedereen jou wel kan bereiken, en ook nog eens hetzelfde netwerk, dan kan het ook aan die persoon alleen liggen. Dus je zou nog even een test kunnen doen met iemand anders van die provider. Kijken wat er gebeurd en anders even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, die kan je bellen of via een chat contacten. Vraag ze dan of ze je nummer een reset willen geven op het netwerk, wie weet helpt dat?! Uiteraard kan je ook langs een winkel gaan van Vodafone. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @DaanvV54, welkom op de Vodafone Community!

 

Erg gek dat het bij één nummer mis gaat! Heb je het bericht van @Energieboy nog gelezen? Ik ben erg benieuwd of het inmiddels is opgelost of dat je al meer informatie hebt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic