1
Vraag
2
Reageer en help mee
Wiard1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dynafix

Beste lezer, 

Ik wacht al weken tot maanden op de nieuwe telefoon. Ik heb eind november een s21 ultra opgestuurd met een claimnummer naar Dynafix **aangepast door moderator i.v.m. privé informatie*** . Tevens was deze niet repareerbaar en heb ik een ander toestel gekregen een normale s21 waarvan het simkaartgedeelte ook nog eens ontbrak. Kastje muur kastje muur ondertussen heb ik al meerdere malen contact opgenomen met zowel Vodafone als DYnafix. Ik heb op 4 december de  de normale s21 weer teruggestuurd. Echter ontbreekt nog steeds de nieuwe telefoon die men mij zou doen toekomen. Deze zou in Zeist liggen waar hij al weken ligt. Dynafix heeft reeds meerdere excuusmails gestuurd en de belofte gemaakt dat ik mijn telefoon snel zou kunnen verwachten doch alles tevergeefs. Dit is naar ik meen niet de normale gang van zaken en ik verwacht een passende oplossing. 

Met vriendelijke groet,

Wiard 

1 Reactie 1
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 41Posts
  • 25Oplossingen
  • 3Likes

Olá @Wiard1 en welkom op de Vodafone Community!

Die gang van zaken verdient zeker niet een schoonheidsprijs. Ik ga mijn best voor je doen, wil je daarvoor onder je privé community profiel, het mobiele nummer, postcode en huisnummer plaatsen? Dan duik ik ervoor je in!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic