1
Vraag
2
Reageer en help mee
roger1970

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Duo simkaart voor smart watch en smartphone.

ik heb sinds een weekje of twee een smart watch in mijn bezit. en nu wou ik weten of ik via julle zo iets kan besteleen.
ik ben op dit moment klant bij simpel. maar die heb ik gevraagd of ik via hun een tweede simkaart met hetzelfde nummer kon bestellen zodat ik met de zelfde kosten mijn smartwatch kan gebruiken maar bij hun was dat niet mogelijk.
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi roger1970
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Aan een Duo SIMkaart heb je dan niets. Dit is namelijk een SIMkaart die hetzelfde is als de SIMkaart die in je toestel zit, een soort copy. Daarom kan je ook nooit een Duo SIMkaart tegelijk aan hebben staan. Als je 2 toestellen hebt dan kan de SIMkaart maar op 1 toestel actief zijn en niet op beide. Met Duo Sim ben je met twee verschillende telefoons op hetzelfde nummer bereikbaar zonder van simkaart te wisselen. Handig wanneer je een carkit gebruikt, of bijvoorbeeld voor in je tweede telefoon. En de kosten van beide simkaarten komen gewoon op dezelfde rekening. Zo zit Duo SIMkaart in elkaar.

Je kan wel een Multi Data SIMkaart kopen bij Vodafone. Multi Data Sim is een tweede simkaart op een abonnement. Zo kun je op meerdere apparaten internetten met hetzelfde abonnement. En houd je de kosten en gebruik van je mobiele dataverkeer overzichtelijk. Een extra simkaart kost € 5 per maand. Je kunt een Multi Data Sim aanvragen voor alle Red abonnementen, behalve voor Red Together en Red Together Extra.

Meer info, zie: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/multi-data-sim.shtml

Hopende dat ik je hiermee heb kunnen helpen en mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb zelf ook en smartwatch, ook met de optie voor een duosim. Afhankelijk waarvoor je hem gebruikt, kun je hem ook verbinden via Bluetooth met je telefoon.
Hierdoor kun je ook alle opties gebruiken roger1970
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic