Hoi @floris.hooft
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als eerst vraag je naar iets zakelijks en daar kan je het beste voor contact opnemen met de zakelijke afdeling van Vodafone. Dit is een particulieren community en voor dit soort complexe dingen kan je het beste direct je vragen stellen aan de juiste afdeling, de zakelijke markt. Nu weet ik niet zoveel van de zakelijke markt maar ik kan je al wel antwoord geven op de 2e vraag, je kan je nummer natuurlijk gewoon meenemen. Of het doorschakelen via een browser mogelijk is, geen idee. Maar bij Vodafone brengen ze vast en mobiel bellen bij elkaar. Dat doen ze met een losstaande en geïntegreerde producten of als dienst uit de Cloud. Met deze mogelijkheden worden bedrijven flexibeler en beter bereikbaar. Je zou dus kunnen zeggen, lees uit deze zin, dat er veel mogelijk is bij Vodafone Zakelijk.
Ik zou gewoon even contact opnemen met Vodafone Zakelijk en dan weet je sneller wat allemaal wel, en niet kan. Je kan je op deze pagina ook laten terug bellen door Vodafone. En kijk anders even op de pagina Contact met Vodafone Business. Succes en ik denk dat jullie er wel uit gaan komen, jij en Vodafone 😉
Even wat extra informatie. In My Vodafone (website) heb je de mogelijkheid om via het kopje "Service" en dan "Voicemail instellen" om je nummer door te schakelen naar de voicemail of een ander mobiel nummer. Dit kun je ook via de telefoon instellen of je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice.
Ik vermoed dat One Net van Vodafone de beste optie is voor jou. Via de link kun je jouw gegevens achter laten zodat er contact opgenomen wordt met je. Je mag natuurlijk hiervoor ook bellen met 088 - 714 5280 Op kantoordagen van 9:00 tot 17:00.
Moderator Steven: extra info toegevoegd over One Net en Voicemail instellingen in My Vodafone.