1
Vraag
2
Reacties
Swedenborg

Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dekking Drenthe op de camping

De dekkingskaart voor Drenthe is onzin. Het bereik is op deze twee bezochte locaties minder dan 5 Mbps en volgens de dekkingskaart maar liefst 60 tot 80 Mbps. Zeer lullig als je daar je campingkeuze op baseert. Een reset op afstand door technische ondersteuning levert ook niets op. Er is gewoon geen dekking.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zou je op het einde van de Network check een onderzoek willen aanmaken @Swedenborg? Dan kunnen mijn collega's hiermee aan de slag gaan, controleren wat er precies aan de hand is en of dit in de nabije toekomts opgelost gaat worden. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Swedenborg
Welkom op de Community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat je ook op de camping een goede verbinding wilt. De dekking is van meerdere factoren afhankelijk. Denk hierbij waaraan de mast staat, welk signaal zendt de mast uit, het aantal aanmeldingen op een mast, de omgeving, etc. Het beste kun je hiervoor een onderzoek aanmaken via de Network Check. Aan het einde van de Network check kun je een onderzoek aanmaken. Hierdoor gaan mijn collega's van de Network crew ermee aan de slag en gaan controleren waardoor de dekking zo slecht is en of dit in de nabije toekomst verbeterd gaat worden. Vermeld zoveel mogelijk in het onderzoek zoals wat ervaar je, wat zie je betreft netwerk in het beeldscherm, wat heb je allemaal al geprobeerd etc. Had je dit ook al gedaan? Ondanks het bereik, hoop ik dat je een fijn verblijf hebt op de camping! 

Swedenborg
topicstarter
Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Steven,

De netwerkcheck heb ik reeds gedaan, zelfs met tel. begeleiding van een medewerker van Vodafone, die ook nog een reset zou hebben gedaan. Heeft niets geholpen. Er staan gewoon te weinig masten in het gebied, wat de plaatselijke bewoners al jaren ondervinden. Dus de dekkingskaart klopt niet,

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zou je op het einde van de Network check een onderzoek willen aanmaken @Swedenborg? Dan kunnen mijn collega's hiermee aan de slag gaan, controleren wat er precies aan de hand is en of dit in de nabije toekomts opgelost gaat worden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic