Dankjewel voor je antwoord!
Als Vodafone wel eens een aantal uren internet verbruik pakt en deze op 1 tijdstip plaatst, dan heb ik toch heel weinig aan die app van Vodafone? Ik kan er dus niet van uitgaan dat Vodafone de informatie goed bijhoudt waardoor ik zelf geen realistische beeld kan krijgen van de app over mijn internetverbruik? Waarvoor is die app nodig als ik er niet van uit kan gaan dat Vodafone correcte, bijgehouden en nette weergave kan tonen van mijn verbruikte KB’s (zonder privacy te hoeven te schenden)? Ik bedoel we leven toch in een technologische tijdperk, hoe kan Vodafone het niet op orde hebben? Wat mij betreft is het een slinkse manier om de gebruiker in de war te brengen over zijn/haar internet verbruik. Is het zo dat Vodafone sneller “internet opeet” dan andere providers? Aan de hand van de informatie die je aan mij gaf, zelfs als ik een youtube filmpje met de hoogte kwaliteit bekijk (2160p video : 20000 *60*10/8/1024 = 1465 MB), dan kan het toch nog steeds niet uitkomen dat ik voor 30 minuten bijna 1 GB verbruik? Als ik voor 30 minuten een youtube filmpje met de hoogste kwaliteit bekijk, is de berekening van het internet verbruik volgens jouw informatie als volgt:
als 10 minuten 1465 MB is
dan is 30 minuten 4395 MB - dus niet eens in de buurt van de opgemaakte 1 GB (die de app heeft geregistreerd). Ik had alleen youtube aan, alle andere apps waren uitgezet, downloaden doe ik niet aan - dus het kan gewoon niet dat er zo veel GB’s opgevreten worden. Hoe kan er een onderzoek hier naar gedaan worden? Ik ben klant geworden bij Vodafone omdat ik dacht dat jullie een overzichtelijke app hadden die correcte info weergeeft, maar dat is blijkbaar niet het geval (als die een aantal uren bij een willekeurige tijdstip plakt). Dan wil ik weten waarom de app dat doet en waarom Vodafone dat niet gecorrigeerd heeft, jullie hebben toch IC mensen? Graag wil ik dat mijn vragen beantwoord worden en dat hier een onderzoek naar gestart wordt.
MVG,
Gergana