1
Vraag
2
Reacties
Leendert92

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Code voor gratis telefoonhoesje nog niet ontvangen per SMS

• Goedemiddag,

Ik heb vorige week een nieuwe telefoon gekocht en ik wacht al meer dan een week op die code voor een gratis telefoonhoesje. De code om mijn oude telefoon op te sturen heb ik vandaag, na meerdere keren bellen, wel ontvangen. Wanneer krijg ik een sms met de code voor een telefoonhoesje? 

ik hoor graag van jullie! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Leendert92
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb vandaag een sms gekregen. Dit weekend even naar de winkel. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Shane
Community Moderator
Community Moderator
  • 31Posts
  • 6Oplossingen
  • 9Likes

Hey @Leendert92, welkom op de Community!

Wat fijn dat je een nieuwe telefoon hebt gekocht. Dan wil je hem ook zo gauw mogelijk beschermd hebben. Goed dat je hier navraag over doet op de Community.

Ik heb de actie er bij gepakt. Heb je de telefoon via de winkel zelf gekocht? Dan had je het hoesje gelijk mee moeten krijgen. Heb je het via een andere kanaal besteld? Dan ontvang je uiterlijk 28 april (dus vandaag) de SMS. Heb je morgen nog geen SMS ontvangen? Dan kan je langs 1 van onze winkels met de orderbevestiging van het toestel en een geldig ID bewijs waar ook de aankoop mee is gemaakt. 🙂

Leendert92
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Gekocht via internet. Dan hoop ik dat ik vandaag nog die sms krijg en het anders met de orderbevestiging lukt. 

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 58Posts
  • 33Oplossingen
  • 10Likes

Is het in  de tussentijd gelukt met de winkel of eventueel via de sms @Leendert92?

Leendert92
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb vandaag een sms gekregen. Dit weekend even naar de winkel. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic