1
Vraag
2
Reacties
Djackie7

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bundle activeren

Hallo kan iemand mij helpen. Ik heb perongeluk een bundle gedeactiveerd maar ik wil hem weer activeren, hoe moet dat? 

groet, 

Djackie

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Djackie7 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Over welke bundel heb je het? Je kan bundels uitzetten door een sms te sturen. Maar dan ligt het eraan welke bundel je hebt. 

Voor abonnementen bundels, kijk op deze pagina. Kies de BloX (bundel) en daar zie je met welke sms code je kan stoppen. 

Gaat het om prepaid, kijk dan op deze pagina

In My Vodafone zet je de bundel van je keuze aan en uit met een knop. Heel makkelijk. Of stuur een sms naar 4000. Welke code je moet sturen, vind je op deze paginaEn als je STOP en de naam van de bundel sms't naar 4000, bijvoorbeeld STOP 2GB MAAND, dan verlengen we de bundel niet.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Djackie7 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Over welke bundel heb je het? Je kan bundels uitzetten door een sms te sturen. Maar dan ligt het eraan welke bundel je hebt. 

Voor abonnementen bundels, kijk op deze pagina. Kies de BloX (bundel) en daar zie je met welke sms code je kan stoppen. 

Gaat het om prepaid, kijk dan op deze pagina

In My Vodafone zet je de bundel van je keuze aan en uit met een knop. Heel makkelijk. Of stuur een sms naar 4000. Welke code je moet sturen, vind je op deze paginaEn als je STOP en de naam van de bundel sms't naar 4000, bijvoorbeeld STOP 2GB MAAND, dan verlengen we de bundel niet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic