1
Vraag
2
Reageer en help mee
DHT

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Brexit & Roaming

Hoi hoi,

 

ik lees dat Vodafone in Engeland nu vanaf eind januari 2022 de roaming kosten van een VK klant in EU te gaan inschakelen (https://www.bbc.com/news/technology-59881892). Ik vroeg me af hoe dat andersom was. Tot dusver is het nog steeds niet veranderd voor ons om de eigen bundel in het VK te gebruiken zonder bijkomende kosten. Ik vroeg me af als de switch van extra roaming kosten voor een VK'er in EU ook dan betekent dat dit andersom gaat gelden?

 

Overigens lijken de extra roaming kosten van een VK'er in EU zeer schappelijk. 1-2 GBP per dag om gebruik te kunnen blijven maken van de bundel. Huidig alternatief van 8.50 EUR per dag voor ca. 100 (?) minuten/MB data lijkt me erg duur.

 

MvrG

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Hi @DHT
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Terechte vraag dat je benieuwd bent naar hoe dit nu precies andersom is. Zoals je zelf al aangeeft is het tot dusver nog niet veranderd en kun je jouw eigen bundel nog in de VK gebruiken zonder extra bijkomende kosten. Op dit moment is er bij ons nog niet bekend of dit in de toekomst gaat wijzigen. Mocht dit in de toekomst al wijzigen, dan zullen wij dit uiteraard laten weten op onze website en via de Community.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic