1
Vraag
2
Reacties
Erik131

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox werelddekking en voicemail

Wordt mijn blox geactiveerd (dus moet ik betalen) als iemand mijn voicemail inspreekt?

Als ik afluister dan snap ik dat dit gebeurt

 

Groeten

Erik

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Erik131. Welkom hier!

Ik dacht het antwoord te weten, maar heb het even gedubbelcheck voor de zekerheid. Het klopt wat ik dacht; de blox wordt pas geactiveert wanneer je zelf belt en dus niet wanneer jouw voicemail wordt ingesproken ^^. Een mooie dag nog! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Erik131 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik ben er altijd van uitgegaan dat de beller moet betalen voor het inspreken van de voicemail. Omdat ik hier geen antwoord op heb, heb ik maar even gevraag bij de klantenservice en je kan het vast wel raden, ik krijg twee verschillende antwoorden. De ene zegt dat de beller moet betalen voor het inspreken en alleen jij voor het beluisteren. De ander zegt weer dat je BloX zal worden geactiveerd zodra er iemand je belt en inspreekt. Daar ben ik dus ook niet zoveel wijzer van geworden en weet het om eerlijk te zijn niet. 

Daarom moeten we maar eens vragen of iemand van Vodafone hier op de community antwoord heeft? @Lycke of @Alex of @Paul ? Iemand die hier een antwoord op heeft?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Erik131. Welkom hier!

Ik dacht het antwoord te weten, maar heb het even gedubbelcheck voor de zekerheid. Het klopt wat ik dacht; de blox wordt pas geactiveert wanneer je zelf belt en dus niet wanneer jouw voicemail wordt ingesproken ^^. Een mooie dag nog! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Ah, mooi om te weten. Het is dus toch zo dat als iemand belt en inspreekt, het je niets kost. Alleen het afluisteren. Beetje mis informatie van de klantenservice maar fijn dat jij het nog even hebt nagevraagd. TOP!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic