1
Vraag
2
Reacties
RHS001

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox onbeperkt bellen

Wanneer ik in een maand over mijn bundel zit en ik zet dan blox onbeperkt bellen aan, geldt dat dan ook voor het teveel aan belminuten dat ik al heb die maand? Of komen die nog een keer apart erbij? Dus ik zit inmiddels voor €4,50 aan belminuten boven mijn bundel. Ik besluit nu om blox onbeperkt bellen aan te zetten. Dat kost mij €4. Valt dan die €4,50 daar al tegen weg? Of gaat het pas in op moment van aanzetten? Dus ik betaal €8,50 (4,50 + 4).

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @RHS001 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik moet je teleurstellen. Als je nu al voor 4,50 euro aan beltegoed over je bundel heen bent, en je gaat nu BloX Onbeperkt Bellen activeren, dan moet je die kosten gewoon betalen. En daarnaast betaal je ook om het BloX onbeperkt bellen aan te zetten. De gemaakte kosten komen gewoon op je rekening (die 8,50 euro waar je het over hebt).

Hoop dat ik je vraag hiermee heb kunnen beantwoorden en mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @RHS001 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik moet je teleurstellen. Als je nu al voor 4,50 euro aan beltegoed over je bundel heen bent, en je gaat nu BloX Onbeperkt Bellen activeren, dan moet je die kosten gewoon betalen. En daarnaast betaal je ook om het BloX onbeperkt bellen aan te zetten. De gemaakte kosten komen gewoon op je rekening (die 8,50 euro waar je het over hebt).

Hoop dat ik je vraag hiermee heb kunnen beantwoorden en mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust. 

RHS001
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je. Ik had al zo’n idee. Het staat op de site, https://www.vodafone.nl/abonnement/buitenland/blox/onbeperkt-bellen, niet echt duidelijk. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic