1
Vraag
2
Reacties
EPepping

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling geannuleerd, pakketje kwijt bij Vodafone

Geachte heer/mevrouw,

 

op 8 december 2021 heb ik, per ongeluk, een simkaart besteld via de Vodafone-app. Omdat er werkzaamheden binnen de app waren, liep de app vast en is er een simkaart op mijn naam besteld. Hierop heb ik direct contact gehad met Vodafone, om de bestelling te annuleren.

De medewerker aan de telefoon gaf aan dat het niet mogelijk was om te annuleren, ik moest het pakketje met de simkaart aangetekend terug sturen en de bestelling werd geannuleerd. Dit heb ik direct gedaan. 
Meerdere keren heb ik met Vodafone gebeld, er is mij meerdere keren bevestigd dat alles in orde was. De bestelling zou geannuleerd worden.

In januari kreeg ik een rekening van €130,- voor de aanschaf van de simkaart. Nogmaals 3 keer gebeld met Vodafone.

Ik krijg nergens antwoord op mijn vraag.

Daarom heb ik een aangetekende brief aan Vodafone gestuurd met verzoek tot annuleren van de simkaart. Ik heb de simkaart niet, ik gebruik hem niet, er worden geen kosten gemaakt.

Op de aangetekende brief heb ik geen antwoord gehad!

Daarom een officiële klacht ingediend. Weer geen antwoord!

 

Het kwijtraken van een retourzending lijkt bij Vodafone een standaard procedure te zijn. Ik ben veel mensen tegengekomen die hetzelfde probleem hebben als ik. De rekeningen lopen natuurlijk wél gewoon door, ik zit nu 2 jaar vast aan een abonnement dat ik niet gebruik en dat in bezit is van Vodafone! Schandalig.

We zijn al jaren vaste klant van Vodafone, maar de service is echt zwaar achteruit gegaan. Zodra we kunnen, stappen we zo snel mogelijk over naar een andere aanbieder. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @EPepping . Welkom hier. 

Al is je reden van je komst hier niet al te best. Wat een gedoe heb je gehad van een foute aanvraag, zeg. En wat ben je hier al lang mee bezig. Heel naar dat het zo moet gaat :-(. 

 

Ik heb geen gegevens van je, dus kan sowieso nu niets voor je nakijken. En ik ga meteen ook heel eerlijk zeggen dat de kans groot is dat ik uiteindelijk heel weinig voor je kan doen.  Je geeft aan dat je 3 keer gebeld hebt, maar geen antwoord krijgt op je vraag. Wat is dan precies de vraag en hoe wordt er gereageerd (neem aan dat er wel íets gezegd is?). 
En wanneer is je aangetekende brief gestuurd? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @EPepping . Welkom hier. 

Al is je reden van je komst hier niet al te best. Wat een gedoe heb je gehad van een foute aanvraag, zeg. En wat ben je hier al lang mee bezig. Heel naar dat het zo moet gaat :-(. 

 

Ik heb geen gegevens van je, dus kan sowieso nu niets voor je nakijken. En ik ga meteen ook heel eerlijk zeggen dat de kans groot is dat ik uiteindelijk heel weinig voor je kan doen.  Je geeft aan dat je 3 keer gebeld hebt, maar geen antwoord krijgt op je vraag. Wat is dan precies de vraag en hoe wordt er gereageerd (neem aan dat er wel íets gezegd is?). 
En wanneer is je aangetekende brief gestuurd? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Misschien een gekke vraag, maar heb je de klacht via de klachten pagina ingediend?
Als het goed is krijg je dan binnen 15 werkdagen bericht van ze terug en lukt dit niet dan berichten ze altijd even dat het langer duurt. Ik verwacht dan eigenlijk dat er iets niet goed is gegaan bij het indienen van de klacht. En mocht je het er niet mee eens zijn, of je krijgt helemaal geen reactie meer van Vodafone, dan kan je je klacht voorleggen aan een onafhankelijke partij. Kijk voor meer informatie op de website van de Geschillencommissie Telecommunicatie of de Europese Commissie. Dit laatste is wel echt een laatste red middel, mocht het helemaal uit de hand lopen. 

Gekke vraag, is de aangetekende brief aangekomen bij Vodafone? Dan zou ik zeker het klachten formulier gebruiken en alles nogmaals in vermelden, ook je aangetekende brief informatie met daarbij de handtekening van ontvangst en dan even wachten. En krijg je niets, dan zou ik de geschillencommissie contacten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic