Geachte heer/mevrouw,
op 8 december 2021 heb ik, per ongeluk, een simkaart besteld via de Vodafone-app. Omdat er werkzaamheden binnen de app waren, liep de app vast en is er een simkaart op mijn naam besteld. Hierop heb ik direct contact gehad met Vodafone, om de bestelling te annuleren.
De medewerker aan de telefoon gaf aan dat het niet mogelijk was om te annuleren, ik moest het pakketje met de simkaart aangetekend terug sturen en de bestelling werd geannuleerd. Dit heb ik direct gedaan.
Meerdere keren heb ik met Vodafone gebeld, er is mij meerdere keren bevestigd dat alles in orde was. De bestelling zou geannuleerd worden.
In januari kreeg ik een rekening van €130,- voor de aanschaf van de simkaart. Nogmaals 3 keer gebeld met Vodafone.
Ik krijg nergens antwoord op mijn vraag.
Daarom heb ik een aangetekende brief aan Vodafone gestuurd met verzoek tot annuleren van de simkaart. Ik heb de simkaart niet, ik gebruik hem niet, er worden geen kosten gemaakt.
Op de aangetekende brief heb ik geen antwoord gehad!
Daarom een officiële klacht ingediend. Weer geen antwoord!
Het kwijtraken van een retourzending lijkt bij Vodafone een standaard procedure te zijn. Ik ben veel mensen tegengekomen die hetzelfde probleem hebben als ik. De rekeningen lopen natuurlijk wél gewoon door, ik zit nu 2 jaar vast aan een abonnement dat ik niet gebruik en dat in bezit is van Vodafone! Schandalig.
We zijn al jaren vaste klant van Vodafone, maar de service is echt zwaar achteruit gegaan. Zodra we kunnen, stappen we zo snel mogelijk over naar een andere aanbieder.